نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

به زودی شما قادر خواهید بود تا به ایجاد داستان خود بر اساس توییتر بپردازید.
امروز توییتر اعلام کرد که آن ها در حال باز کردن ویژگی ایجاد لحظه ها برای برندهای بیشتر، طراحی رسانه ها، شرکا و افراد، مانند فعالانی از جمله دیری مکسون می باشند. این بسیار عالی است. اما اخبار واقعی این است که در ماه های آینده همه ی افراد قادر خواهند بود تا به ایجاد لحظه های خود در شبکه های اجتماعی بپردازند.
لحظه های توییتر در بیشتر اوقات به وسیله ی یک تیم گزینشی در شرکت و تعدادی شرکای انتخاب شده ایجاد می شده است. مجموعه ی جمع آوری شده از توییت ها معمولا موضوعات جدید باب روز را مورد توجه قرار می دهند. در حالی که این ایده که برندها به ارسال تبلیغات چند توییتی بپردازند به اندازه ی نشستن و تماشا کردن یک تبلیغ از پیش ضبط شده، مهیج به نظر می رسد. اما دسترسی به تاثیرگذارانی مانند مکسون نیز هیجان انگیز است.
مکسون گفته است "لحظه ها به ما اجازه می دهند تا به جمع آوری و برداشت از توییت ها به منظور بیان داستانها به شکلی جدید بپردازیم. این به عنوان یکی از ویژگی های قدرتمند توییتر محسوب می شود، و آنها به کمک کردن به منظور ایجاد اجتماعات، در حالی که ما در میان رویدادها و موضوعات مختلف مشارکت می کنیم، ادامه می دهند."
همین طور برای باقی افراد، "ماه های آینده" به عنوان یک اطلاعیه ی نسبتا مبهم محسوب می شود. در حالی که ما آگاه بودیم که لحظه ها قرار بود در نهایت در اختیار همه ی افراد قرار بگیرد، دیدن هر چه زودتر آن می تواند بسیار لذت بخش باشد تا ما بتوانیم به ایجاد داستان ها بر اساس توییت ها بپردازیم.

برچسب هاTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توئیت‌ها در نتایج جستجو گوگل در موبایل