تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

دو کمپانی Philips و Xiaomi در حال بررسی ساخت محصولی هستند که بتواند روشنایی را در خانه های هوشمند تامین کند. به گزارش نشریه CNET، این دو کمپانی قصد دارند تا مشارکت با یکدیگر اقدام به تولید تجهیزات ساختمان، لوازم و نرم افزار های مورد نیاز برای خانه های هوشمند کنند.
آنها قصد دارند تا با ایجاد یک سیستم روشنایی جدید و منحصر به فرد برای خانه های هوشمند، محصولات خود را به یک برند تجاری تبدیل کنند. این ابزار های هوشمند قرار است با سیستم عامل های iOS و Android در گوشی هوشمند صاحبان خود مدیریت شوند. قرار است Xiaomi در شبکه های خرده فروشی خود آنها را به بازار عرضه شود. از شرایط مالی توافق همکاری بین Philips و Xiaomi هنوز گزارشی در دست نیست.
در اوایل ماه آینده مشتریان Xiaomi می توانند از محصولات این کمپانی برای خانه های هوشمند استفاده کنند. آنها حتی می توانند نوع لامپ و میزان نور را در خانه به دلخواه خود تغییر دهند. این ابزار به صورت کامل با گوشی های Xiaomi در تعامل هستند. همچنین به گفته مدیر ارشد Philips Lightning، این ابزار با اکثر گوشی های اندروید و تعدادی از گوشی های iPhone سازگاری دارد.
با وجود این واقعیت که خبر همکاری این دو شرکت به تازگی اعلام شده، اما محصول دیگری نیز توسط آنها در ماه سپتامبر عرضه شد. این محصول یک لامپ هوشمند به نام Philips Eyecare است که با استفاده از ماژول Wi-Fi، توسط گوشی هوشمند مدیریت خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه