کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ آذر

Qualcomm روز پنج‌شنبه اعلام کرد این دو شرکت همکاری استراتژیکی را برای بهینه‌سازی سیستم مکالمه‌ای هوش مصنوعی Baidu DuerOS، همینطور ساخت راه حل دستیار هوشمند و صدای هوش مصنوعی بهتری برای گوشی‌های هوشمند و دیوایس‌های اینترنت چیزها شکل داده‌اند. جزئیات این همکاری در اجلاس Qualcomm Technology Summit در هاوایی منتشر شد.
Qualcomm توضیح داد که همکاری با Baidu غول موتور جستجوی مستقر در پکن که نسخه‌ی چینی Google را توسعه می‌دهد، قابلیت‌های OEMها را برای راه حل‌های صدای هوش مصنوعی بر روی دیوایس‌هایشان با تجربه‌ی بهبود یافته‌ی کاربر و زمان سریع‌تر ارائه به بازار عرضه خواهد کرد. DuerOS که در سال 2015 راه‌اندازی شده است یک سیستم مکالمه‌ای AI است که در تلفن‌های همراه و اسپیکرهای هوشمند موجود است. در این همکاری تمرکز بیشتر متوجه بهینه‌سازی فناوری‌های DuerOS برای ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای Qualcomm Agstic خواهد بود.
روز چهارشنبه Qualcomm پلتفرم Snapdragon 845 خود را معرفی کرد که از سال 2018 بر روی گوشی‌های پرچم دار دیده می شود. Qualcomm اعلام کرد که Snapdragon بخشی از بهینه‌سازی DuerOS است. Baidu هم اخیرا یک اسپیکر هوشمند با صدای کنترل شده و دو ربات خانگی را که از نرم‌افزار Duer استفاده می‌کنند، منتشر کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه