سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

Qualcomm یکی از رهبران قدرتمند در زمینه ی تولید پردازنده ها، در حال توسعه ی یکی از پرچمداران نسل جدید پردازنده ها برای گوشی های هوشمند می باشد. این کمپانی چندی پیش پردازنده ی Snapdragon 835 را برای تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) ارائه کرده است و در حال حاضر در برخی از پرچمداران کمپانی های تولید کننده به چشم می خورد.
با توجه به گزارش های اخیر، Qualcomm در حال کار بر روی پردازنده ی Snapdragon 845 با همکاری غول فناوری سامسونگ است و قرار است این پردازنده در محصول Galaxy S9 به کار برده شود. بر اساس گزارشی از Android Headlines، این کمپانی هم اکنون مراحل آزمایش اولیه ی این پردازنده را انجام می دهد.
به گزارشی از Science Times، به گفته ی توسعه دهندگان Qualcomm، فناوری به کار برده شده در این پردازنده می تواند میزان 20 تا 25 درصد در کاهش میزان مصرف باتری موثر باشد. همچنین این تراشه می تواند، ویژگی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را بهبود دهد و سبب خواهد شد توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری، محصولاتی با کیفیت فوق العاده و هیجان انگیز به کاربران ارائه دهند.
پردازنده ی Snapdragon 835 قرار بود در ابتدای سال جاری به بازار عرضه شود اما کمپانی سامسونگ تمامی پردازنده های موجودی تولید شده در انبار را خریداری کرد تا Galaxy S8  اولین  محصول مجهز به این پردازنده در بازار گوشی های همراه باشد. پس از عرضه ی Galaxy S8، دیگر کمپانی ها مانند Xiaomi، پرچمداران خود را به این پردازنده مجهز خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه