ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

سند اجرایی همکاری‌ پارک فناوری پردیس و پارک نوآوری مسقط طی سفر نمایندگان بلند پایه‌ی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و پارک فناوری پردیس به امضای طرفین رسید.
به گزارش ایسنا، این سند همکاری در حضور علی‌مرتضی بیرنگ، قائم مقام در امور بین‌الملل و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و دکتر هلال الهنایی، دبیرکل شورای تحقیقات عمان توسط امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس و دکتر خابوری مدیر پارک نوآوری مسقط ضمن بازدید از پارک جدیدالتأسیس نوآوری مسقط به امضاء رسید.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر افزود: با امضای این سند همکاری و در راستای کمک به توسعه‌ی نوآوری در پارک مسقط، پارک فناوری پردیس دفتر نمایندگی خود را در پارک نوآوری مسقط تأسیس خواهد کرد.
خالقیان ادامه داد: تبادل متخصصین و فناوری، سرمایه‌گذاری، ارائه سرویس‌های مشاوره‌ی فنی و غیرفنی، متناظریابی پروژه‌های خاص مشترک و پیاده‌سازی آنها و همچنین کمک به شروع کسب‌وکارهای جدید توسط پارک فناوری پردیس از دیگر موارد همکاری این دو پارک کشورهای ایران و عمان خواهد بود.
بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خالقیان در پایان اضافه کرد: این بازدید و امضای سند همکاری پس از دیدارهای دبیرکل شورای پژوهش‌های عمان و سپس هیاتی متشکل از معاون دبیرکل ارتباطات شورای تحقیقاتی عمان، رئیس پارک نوآوری مسقط عمان، مدیرعامل صندوق فناوری عمان و نمایندگان دانشگاه سلطان قابوس از پارک فناوری پردیس و شرکت‌های آن صورت گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه