ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ خرداد

به گزارش فارس، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اعلام شورای فضای مجازی سه پیام رسان گپ، بله و سروش باید هر چه سریع‌تر فعالیت خود را درکارپوشه ملی ایرانیان آغاز کنند که پیام‌رسان گپ زودتر از 2 پیام رسان دیگر برای این کار اقدام کرده است.
امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به پیشرفت کارپوشه ملی ایرانیان گفت: کارپوشه ملی ایرانیان به صورت پایلوت، کار خود را از تابستان آغاز کرد البته شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد که سه پیام رسان باید در بستر این کارپوشه فعالیت کنند.
وی افزود: لذا به پیام رسان‌ها این موضوع انتقال داده شد که می توانند به این سامانه متصل شوند و مردم نیز مکاتبات اداری خود را از این طریق دریافت کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: تعلل برای همکاری و  اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان از طرف پیام رسان‌ها بوده است  اما بر اساس آخرین اطلاعات پیام رسان‌ها شروع به همکاری کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام شورای فضای مجازی سه پیام رسان گپ، بله و سروش باید هر چه سریعتر فعالیت خود را در این سامانه آغاز کنند که پیام رسان گپ زودتر از ۲ پیام رسان دیگر برای این کار اقدام کرده است.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه