پوشیدنی
مصطفی طبری۱۰:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

چه می شد اگر می توانستیم تمام کارها را با صدای خود انجام می دادیم؟
ظاهراً گوگل نیز چنین آرزویی داشته و برای تحقق آن تلاش هایی را انجام می دهد. در جدیدترین اقدام این شرکت، یک هندزفری با قابلیت پرداخت هزینه خریدها توسط صدای کاربر طراحی شده است.
بله درست شنیدید! دیگر نیاز نیست در جیب شلوار خود به دنبال پول بگردید یا حتی از کارت اعتباری یا گوشی موبایل خود استفاده کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به پیشخوان رفته و جمله "تمایل دارم با گوگل پرداخت کنم" را به زبان بیاورید. پرداخت هزینه ها انجام شده و شما می توانید از فروشگاه خارج شوید.
البته این اولین باری نیست که یک شرکت قصد دارد پرداخت بدون تماس را ارائه کند. پیش از این Square و PayPal نیز سرویسی مشابه را ارائه کردند که البته هیچکدام نتوانستند به محبوبیت برسند. حالا گوگل با اتکا به نام خود و منابعی که احتمالاً در حمایت از این پروژه در نظر گرفته، قصد دارد این حرکت را به یک موفقیت تبدیل کند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این هندزفری به چه صورتی کار می کند. تنها چیزی که می دانیم این است که تمام کارها براساس صدای کاربر انجام می گیرد.
گوگل قصد دارد در آینده ای نزدیک از این شیوه جدید پرداخت در Papa John و McDonald بهره ببرد. بعید به نظر می رسد در اندروید M شاهد پشتیبانی از این ویژگی باشیم، چرا که گوگل به تازگی اندروید پی را معرفی کرده است.
براساس گفته یکی از سخنگویان گوگل هنوز زود است که بگوییم این ویژگی به چه صورتی با اندروید پی ادغام خواهد شد، اما در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری منتشر می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پایان سرویس‌‌دهی پهباد Alphabet