ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

یک عضو ناظر مجلس در کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه با بیان اینکه هنوز دادستانی کل کشور بر اساس نامه‌ی شش وزیر و دو عضو ناظر این کمیته برای رفع توئیتر جلسه‌ای تشکیل نداده است، گفت: ما امیدواریم با رفع فیلتر توئیتر تا اندازه‌ای ولو محدود مشکلات ایجاد شده بعد از فیلتر تلگرام حل شود.
محمد کاظمی در گفتگو با ایسنا به نامه‌ی شش وزیر و دو نماینده‌ی مجلس به دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توئیتر اشاره و اظهار کرد: ما به رئیس کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه یعنی دادستانی کل کشور نامه‌ای نوشته‌ایم و در آن درخواست رفع فیلتر توئیتر را داشتیم که هنوز جوابی به ما داده نشده است.
وی در توضیح دلیل نگارش چنین نامه‌ای، گفت: توئیتر امکانی است که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند البته می‌توان یکی از دلایل نگارش این نامه را فیلتر تلگرام هم عنوان کرد.
وی در پایان گفت: انتظار ما این است که به این نامه پاسخ مثبت داده شود و در پی آن دادستانی کل کشور جلسه‌ای برای رفع فیلتر توئیتر برگزار کند که هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
چندی پیش شش وزیر شامل وزرای آموزش و پرورش،‌ علوم، اطلاعات، دادگستری،‌ ارشاد و ارتباطات و دو عضو ناظر مجلس نامه‌ای به دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر توئیتر نوشتند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه