پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر

شرکت هواوی در رویداد 2020  HDC از آخرین ساعت هوشمند خود با نام Huawei Watch GT 2 Pro رونمایی کرد. این ساعت هوشمند در قالب یک بدنه‌ی تیتانیومی ارائه می‌شود و فناوری شارژ بی‌سیم Qi دارد. این ساعت هوشمند در ماه جاری میلادی در اروپا عرضه شده است.
نسخه‌ی اروپایی این ساعت هوشمند با سیستم عامل LiteOS عرضه می‌شود. اما در سمت دیگر به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد این ساعت هوشمند را در چین با یک سیستم عامل متفاوت عرضه کند.
«ژانگ وی» (Zhang Wei) مدیر بخش ابزارهای پوشیدنی هوشمند و محصولات ورزشی هواوی بعد از به پایان رسیدن مراسم2020  HDC در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ساعت هوشمند تازه عرضه‌شده‌ی Watch GT 2 Pro اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از سیستم‌عامل «هانگ‌منگ» (Hongmeng OS) یا همان هارمونی استفاده می‌کند و به‌زودی با این سیستم عامل در چین عرضه خواهد شد.
شرکت هواوی در رویداد2020  HDC سیستم عامل 2.0 HarmonyOS را عرضه کرد؛ سیستم عاملی که در چین با نام Hongmeng OS 2.0 شناخته می‌شود. هواوی در این نسخه‌ی جدید، پشتیبانی از پلتفرم جدید شامل ابزارهای پوشیدنی (Wearables)، سیستم‌های درون خودرو، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند را نیز اضافه کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه