موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲ مرداد

به گزارش ایلنا، هوآوی قصد دارد آپدیت EMUI 10.1 را برای بازارهای آفریقا، آسیا، کانادا، ژاپن، آمریکای لاتین، خاورمیانه و روسیه عرضه کند. آخرین نسخه از رابط کاربری این شرکت برای گوشی‌های موبایل شامل ویژگی‌های جدیدی مثل MeeTime، دستیار هوشمند صوتی سلیا (Celia) و همچنین Multitasking است.
این شرکت قبل‌تر هم جزئیاتی را درباره‌ عرضه‌ این آپدیت اعلام کرده بود که تنها محدود به کشورهای اروپای غربی بود. اما در برنامه‌‌ریزی جدید EMUI 10.1 برای آفریقا، آسیا، کانادا، ژاپن، آمریکای لاتین، خاورمیانه و روسیه هم عرضه خواهد شد. در تصاویر منتشرشده، جدول زمانی و برنامه‌ انتشار این آپدیت برای گوشی‌های هوآوی مشخص شده است.
به‌روزرسانی EMUI 10.1 ویژگی‌های جدید متعددی را به گوشی‌های هوآوی اضافه می‌کند. در میان این ویژگی‌ها می‌توان به ۲ مورد بارز یعنی MeeTime و Celia اشاره کرد. این آپدیت شامل پنل کنترلی برای مدیریت چند دستگاه (Multi-Device) است و استفاده هم‌زمان از چند برنامه (Multitasking) را هم به طور مفید و کاربردی‌تری انجام می‌دهد.
لازم به یادآوری است که برنامه‌ اعلام‌شده برای به‌روزرسانی‌ها، مربوط به گوشی‌هایی هستند که کاملا آنلاک شده باشند. هوآوی در تمام اعلامیه‌هایی که درباره آپدیت EMUI 10.1 منتشر می‌کند، روی این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد. بنابراین گوشی‌هایی که توسط اپراتورها قفل شده‌اند، از زمان‌بندی متفاوتی برای دریافت آپدیت پیروی می‌کنند.
همچنین تمامی دستگاه‌ها در یک زمان به‌روزرسانی را دریافت نکرده و به تدریج این اتفاق صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، هوآوی به‌روزرسانی EMUI 10.1 را برای تمام دارندگان گوشی‌های Mate 30 Pro، Mate 30 Pro 5G،  nova 7i و P40 Lite که در آفریقا و خاورمیانه هستند، در دسترس قرار داده است.
اما از سویی دیگر، این شرکت تا قبل از پایان ماه ژوئن این آپدیت را برای هیچ‌یک از دستگاه‌های فعال در کانادا ارائه نخواهد کرد. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند لیست‌شده در جدول بالا تنها دستگاه‌هایی نیستند که به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت می‌کنند، ممکن است ارسال به‌روزرسانی سیستم عامل EMUI برای تمام دستگاه‌ها چند ماه طول بکشد. به همین دلیل، تاریخ‌هایی که در جدول‌های زیر به عنوان زمان شروع به‌روزرسانی درج شده‌، می‌تواند نشان‌دهنده‌ زمان دقیق دریافت آپدیت EMUI 10.1 گوشی نباشد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه