کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ فروردين

سال ۲۰۱۸ برای بلند پروازی‌های هواوی در شروع فروش گوشی‌های هوشمندش در ایالات متحده‌ی آمریکا به نظر امیدوارکننده می‌رسید، اما در مشارکت با AT&T ،Verizon و Best Buy در نتیجه‌ی جلوگیری از ورود به بازار آمریکا شکست خورد. Richard Yu، مدیرعامل گروه تجارت مصرف‌کننده‌ی هواوی گفت: این شرکت تلاش می‌کند تا موقعیت خود را حفظ کند و این تلاش را تا رساندن محصولاتش به مصرف‌کنندگان ایالات متحده‌ی آمریکا ادامه می‌دهد.
Yu به CNET نوشت "ما به بازار ایالات متحده‌ی آمریکا متعهد و برای رسیدن به اعتماد مصرف‌کنندگان آمریکایی بر ارائه‌ی محصولات و نوآوری‌های جهانی متمرکز هستیم. ما هرگز این اعتماد را به خطر نمی‌اندازیم."
هواوی در CES معامله‌ی فروش گوشی‌هایش از طریق AT&T را اعلام کرد، اما بعدا از این معامله کنار کشید. کنگره‌ی امریکا AT&T را به خاطر نگرانی به علت ارتباط نزدیک هواوی با دولت چین از این معامله منصرف کرد. فشارهای کنگره‌ Verizon را هم مجبور به کاهش برنامه‌هایش با این سازنده کرد، این تصمیم پس آن صورت گرفته که جامعه‌ی اطلاعات ایالات متحده‌ی آمریکا به طور عمومی به مصرف‌کنندگان بر علیه خرید تلفن‌های شرکت هواوی هشدار داده بودند.
به رغم ادامه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با کیفیتی همچون P20 و P20 Pro، این بد گمانی‌ها برای هواوی و دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی طولانی شده و کسب اعتماد مصرف‌کنندگان ایالات متحده‌ی آمریکا به صورت مانعی بزرگ باقی مانده است.
Yu در ایمیل خود به CNET این نگرانی‌ها را رد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه