تکنولوژی
الناز فرجی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

دید تجاری شیک و پیشرفته ی اپل ظاهرا جایی هم برای هواپیماهای بدون سرنشین دارد . DJJ phantom 3 advanced  و phantom 3 professional امروز در فروشگاه آنلاین شرکت ظاهر شدند ، اولین سری هواپیماهای بدون سرنشین که در سایت برای کاربرانی که در مورد هواپیماهای بدون سرنشین جدی بوده اند ظاهر شده اند . ( نه فقط کسانی که دنبال تفریح اند ) . کارمندی از بزرگ ترین فروشگاه اپل نیویورک به mashable   گفت که هم اکنون این هواپیما ها تنها در فروشگاه آنلاین شرکت آماده اند . یک بررسی سریع ابزار پیکاپ شخصی در سایت فروشگاه اپل نشان میدهد که آنها فقط به به فروشگاه های آجر و ملات حمل میکنند اگر میخواهید هواپیما تان را آنجا دریافت کنید .


این هواپیما های ارزان نیستند . مدل lower end advanced حدود 999.95 میلیون دلار است در حالی که مدل professional حدود 1259.95  دلار است. با این قیمت ها بهتر است که مدل اول را بیگیرید ؛ که به شما امکان ضبط 4 k ویدئو را میدهد . هر دو مدل با یک کنترل آی پد دار میایند که شکل جالبی دارد و همچنین یک دوربین 12 مگا پیکسلی . در کنار ضبط صحنه های آماتوری، این هواپیما ها ممکن است برای عکاسان اخبار و سازمان ها هم مفید باشند تا از مکان های غیر قابل دسترسی عکس بگیرند .
و در حالیکه اینها مهم ترین و جالب توجه ترین هواپیماهایی هستند که اپل استور تا به حال عرضه کرده، این فروشگاه تنها برای مدتی است که این هواپیما های بدون سرنشین را فروخته است. مدل های قبلی اکثرا دستگاه های کوچکتری مانند parrot یا مینی هواپیمای بدون سرنشین بوده اند  . ( اگر چه فروشگاه هواپیمای بدون سرنشین parrot bebop هم دارد . حرکتی برای آوردن هواپیماهای بدون سرنشین دیگری به فروشگاه آنلاین با دیگر وسایل گران قیمت اپل در گذشته سازگار است.  کمپانی مایل است از محصولاتی استفاده کند تا به ارزش آنهایی که قبلا فروخته بیافزاید . برای مثال این فروشگاه لامپ های philp hue را در فروشگاهش دارد که میتواند با دستگاه ios کنترل شود.
بنابر گزارشی از 9 to 5 mac در فروشگاه های فیزیکی اش ، اپل در وسط دوباره طراحی یک قسمت بزرگی از فروشگاه های خودش است . فضاهای فروش کمپانی اخیرا آیپاد را به قفسه های لوازم جانبی واگذار کرد و smart signs را از ویترین  حذف کرد . ( آی گاد در کنار محصولات جدید قرار گرفت که اطلاعات مربوطی مانند قیمت و ویژگی ها را نشان میداد )

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آموزش جیلبریک آی او اس 8