تکنولوژی
الناز فرجی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

بچه های 1970 ممکن است مجموعه ی دربی خورد شونده ی kenner را به یاد بیاورند ، که در آن دو ماشین اسباب بازی وقتی به هم میخوردند تکه تکه میشدند ، قسمت جالبش این بود که سپس میتوانستند دوباره به هم وصل شوند .اسنپ vantage robotics هم یک جورهایی هواپیمای بدون سرنشین خرد شونده ی دربی است . بدنه ی اصلی کوئادکوپتر دارای دوربین 4k ای اش هم متصل به ملخ هواپیمای تاشو توسط مغناطیس است . و که امکان جدا شدن تحت شرایط خاص بدون هیچ آسیب دائمی را میدهد .

ساختار تک و خاص اسنپ همچنین بسیار قابل حملش میکند . کاربران میتوانند بدنه ی اصلی اش را بکشند .، پایه ها را تا کرده و سپس همه چیز را در یک کوله پشتی جا دهند . به علاوه در حرکت و پرواز ، محافظ های پایه ها هم از ملخ های هواپیما محافظت کرده و هم آنها را از تبدیل شدن به ناظر ها بیچاره نگه میدارند . دوربین دو محوره ی دوقابه ی ثابت شده ، ویدئو ها را در 4k/30 fps با  سنسور یک sony exmor IMX 377 1/2,3 inch ضبط میکند . ( امکانات صحنه آهسته هم در رزولوشن های 1080 P و 720 P وجود دارد ) ، همراه با 12MP . این فیلم ها در یک کارت میکرو اس دی ضبط میشود . ویدئو ی فوری و زنده هم از دوربین به دستگاه موبایل کاربر در 720 P فرستاده میشود و به آنها این امکان را میدهد که چیزهایی که هواپیما میبیند را ببینند.

کاربران میتوانند اسنپ را به صورت زنده توسط اپلیکیشنی بر گوشی های هوشمند یا تبلت iOS  یا اندرویدشان کنترل کنند . به علاوه آنها میتوانند طوری تنظیمش کنند که به صورت خودکار مانور های برنامه ریزی شده ی مختلفی را انجام دهد یا توسط سیگنال گوشیشان آنها را ردیابی کنند . زمانی که این هواپیما ها از راه دور کنترل میشوند، تا رنج 150 متری وای فای دارند که میتواند تا 1500 متر هم برسد ، البته اگر گسترش دهنده ی محدوده استفاده شود. پک باتری لیتیومی  11.1 ولت 600 گرمی  2500 mAh کوئادکوپتر ، ادعا میکند که میتواند با هر شارژ 20 دقیقه پرواز میکند . ویژگی های دیگری هم مانند هدایت به کمک GPS ، دستورالعمل برگشت به خانه، و یک سنسور ماورا صوتی زمین دارد . به روز رسانی های آینده ممکن است شامل مدول های تغییر پذیری باشد که امکان جلوگیری از برخورد به اشیا را بدهد یا رنجی نا محدود توسط اتصال celluar .
هواپیمای بدون سرنشین اسنپ میتواند حالا از پیش سفارش داده شود ، به قیمت 895 دلار آمریکا ، بهای خرده فروشی 1295 دلار است . شما میتوانید در ویدئوی زیر عملکردش را ببینید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هواپیماهای بدون سرنشین آی پاد فروشگاه آنلاین اپل را مورد تاخت و تاز قرار میدهند