موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

هووآوی در نظر دارد؛ توسعه سیستم عامل مخصوص به خود را شروع کند. مدیر این کمپانی می گوید، که گوشی با سیستم عاملی متفاوت با اندروید خواهد ساخت. طبق نظر مهندسان هوآوی کمپانی گوگل دائما در حال وارد کردن فشار بر روی تولیدکنندگانی است، که از سیستم عامل او استفاده می کنند.

بنابراین، آنان قصد دارند با توسعه یک سیستم عامل جدید بصورت مستقل ظاهر شوند . در حال حاضر تصمیم برای این تغییرات نهایی شده و احتمال می رود این کمپانی از سیستم عامل گوشی های نوکیا یعنی سیمبین استفاده کند. به نظر میرسد مهندسان سابق نوکیا در حال کار روی این سیستم عامل جدید هستند.

در هر صورت هووآوی به کاربران خود اطمینان می دهد که در آینده سیستم عامل انحصاری خود را بر روی تمامی گوشی ، تبلت  و لپ تاپ های این کمپانی اجرا کنند و پس از این از سیستم عامل تحت نام تجاری خود استفاده کند.

شایعات شنیده شده حاکی از این است که محل استقرار مهندسین جهت کار بر روی توسعه این سیستم عامل در اسکاندیناوی است اما هنوز تاییدی مبنی بر صحت گفته ها صورت نگرفته است.
همچنین مورد قابل توجه این است که یکی از کارکنان سابق اپل، ابیگیل سارا برودی، که بر روی سیستم عامل iOS  در کمپانی اپل کار می کرده درحال حاضر در کمپانی Huawei مشغول به کار است، البته اوتا کنون حاضر به صحبت با خبرنگاران در مورد پروژه های آینده این کمپانی نشده است.

برچسب هاHuawei
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساعت huawei : شیک ترین و مد روز ترین ساعت پوشیدنی اندروید تا کنون