پوشیدنی
سارا محمد علیئی۴:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

هوآوی ، عینک واقعیت مجازی خود را تولید کرد. این دستگاه تا پایان سال جاری، به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
طی این گزارش این عینک رقیبی برای عینک دنیای مجازی سامسونگ Samsung Gear VR خواهد بود.  عینک برای کاربا گوشی های هوشمند هووآوی مدل Huawei P9  و Mate 8 که در اوایل ماه گذشته ارائه شده، طراحی شده است.
یکی از بخشهای ویژهی این محصول، پوشش صدای ۳۶۰ درجهی آن است که هواوی سعی دارد در اولین هدست واقعیت مجازیاش آن را بکار ببرد. اگر علاوه بر لذتی که از تجربهی کار با واقعیت مجازی میبرید، صدای فراگیر هم داشته باشید، در این حالت میتوانید حتی مسیر حرکت صوت را هم به خوبی در فضای مجازی حس کنید. هواوی در این رابطه میگوید کاربران نمیتوانند از عینک در زیر هدفونی که بر سر زدهاند استفاده کنند؛ اما توجه به لنزهای قابل تنظیم هدست مورد اشاره، دیگر با مشکلی در این زمینه مواجه نخواهید شد.
این دستگاه، نمای دید ۹۵ درجهای را ارائه میدهد که برای رقابت با هدست Samsung Gear VR کافی و مناسب است؛ چرا که محصول سامسونگ نیز زاویهی دید ۹۶ درجهای را به کاربر ارائه میدهد. همچنین بکاربردن فیلتر های خاص در این عینک، از خستگی چشم جلوگیری می کند.
هنوز قیمت این عینک مشخص نشده است. کمپانی چینی هواوی در حال آماده کردن خود برای رقابت با رقبا در بخش نرمافزاری و محتوا نیز هست و سازندگان قول داده اند تعداد 4000 ویدئو،40 بازی و۳۵۰ تصویر پانوراما و در نهایت ۱۵۰ تور مجازی نیز بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند داد. در سمت راست این عینک صفحه ای لمسی تعبیه شده که قابلیت تنظیم صدا و زوم را نیز به عهده دارد.
علاوه بر این دستگاه مجهز به پورت USB Type-Cمی باشد که کاربر را قادر می سازد عینک را به محصولات دیگر این شرکت متصل نماید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رهبران بازار گوشی های هوشمند، تولید خود را کاهش می دهند