گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ ارديبهشت

رئیس کمپانی هووآوی اعلام کرد به زودی راهی برای ایجاد ارتباط افراد میان مردگان مانند بستگان و خویشان پیدا خواهند کرد انها می گویند این کار از طریق ساخت دستگاهی که بتواند آگاهی ضمیر انسان را افزایش دهد، ممکن خواهد بود.
این مدیر ارشد، در کنفرانس CES آسیا در شانگهای گفت: که پیش بینی و ایده های کسب و کار در کمپانی هووآوی بر اساس فیلم های در زمان آینده متنند ماتریکس طراحی و برنامه ریزی می شوند.
وی گفت؛ تا 25 سال آینده، فقر و گرسنگی سبب بیماری و مرگ برای بشریت خواهد بود. محاسبه ظرفیت های جایگزین در این زمان می تواند در گذر از جهان حاضر به جهان دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.
هو پیشنهاد کرد که در آینده برقراری ارتباط با بستگان متوفی به استفاده از پیام رسان ها و انتقال ذهن بشری به کامپیوتر ممکن خواهد بود برای این کار هووآوی نیاز به یک پایگاه بزرگ داده در این چنین پروژه ای دارد.
  بنا به گفته های این مدیر ارشد؛ ظرفیت ذخیره سازی در 25 سال ممکن است از 15 هزار زتابایت(یک واحد از اطلاعات که برابر ۱۰۲۴ اگزابایت است) تجاوز کند.در آن زمان داده ها بطور مستقیم از ذهن انسان بارگذاری خواهد شد به عنوان مثال این ایده در صحنه ای از  فیلم ماتریکس گرفته است.

برچسب هاCES
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلت هووآوی MediaPad T2 10.0 Pro با پشتیبانی G4 رسما رونمایی شد