تکنولوژی
مصطفی طبری۱۱:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد

یکی از مزایای Square Reader این است که دستگاه شما را تبدیل به یک پایانه پرداخت موبایل می کند. در واقع با کشیدن کارت اعتباری بر روی Square Reader می توانید هر قابلیتی که یک عابربانک به شم ارائه می دهد را بر روی گوشی خود داشته باشید. اما بنظر می رسد این موضوع در کنار آسایشی که برای کاربران فراهم می کند، راه را برای هکرها جهت استفاده از یک باگ امنیتی بسیار بد باز کرده باشد.


براساس یک مطالعه که اخیراً توسط سه تن از فارغ التحصیلان دانشگاه بوستون صورت گرفت، آنها متوجه شدند که Square Reader با کمی تغییرات می تواند تبدیل به یک جعل کننده کارت های اعتباری شود. در واقع چیزی که این سه دانشجوی فارغ التحصیل دریافتند این بود که با دستکاری فیزیکی می توان رمزگذاری داده ها در این دستگاه را غیرفعال کرد.


رمزگذاری اساساً از اطلاعاتی که هنگام استفاده از کارت اعتباری به گوشی هوشمند فرد منتقل می شود، محافظت می کند. با این هک، کاربران کارت اعتباری خود را بر روی این دستگاه می کشند ولی متوجه نیستند که اطلاعات کارتشان در حال دزدیده شدن است. بدین منظور تیم توسعه در شرکت Square باید مطمئن شوند که این دستگاه های دستکاری شده با اپلیکیشن Square کار نخواهند کرد.


اما این محققین ادعا می کنند این اتفاق می افتد و از Square Reader می توان به عنوان یک جعل کننده کارت معمولی استفاده کرد. البته اگر از مراکز خرید معتبر این دستگاه را تهیه کنید احتمال اینکه یک نمونه دستکاری شده نصیبتان شود تقریباً صفر می باشد، اما به هر حال بهتر است حواستان را جمع کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به بزرگ‌ترین تحقیق جهان در مورد رویاها بپیوندید