نرم افزار
مصطفی طبری۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان

شرکت مخابراتی TalkTalk بطور رسمی تایید کرد که هکرها اطلاعات مشتریانش شامل نام، آدرس، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات بانکی را به سرقت برده اند. این شرکت روز چهارشنبه مورد حمله هکرها قرار گرفته و اعلام کرده که تمامی مشتریانش می توانند قربانی این اقدام باشند.
پس از بررسی کارشناسان که دیروز صورت گرفت اعلام شد که حملات DdoS صورت گرفته قابل توجه بوده و احتمالاً تداوم خواهد داشت. اما تاک تاک مدعی است وب سایت این شرکت بار دیگر امن شده و قصد دارد با تمامی مشتریان تماس گرفته و این شرایط را به آنها توضیح دهد.
بنظر می رسد یک گروه از هکرهای روسی پشت این حملات بوده باشند. این هکرها در پیامی گفتند "ما با جدیدترین تکنولوژی های امنیتی وب منطبق می شویم، ما توقف ناپذیر هستیم. ما تمامی کارهایمان را بدون اینکه ردیابی شوند انجام می دهیم؛ مسیریابی پیازی، پیام رسانی رمزگذاری شده، ایمیل های خصوصی کدگذاری شده و سرورهای هک شده تنها بخشی از اقدامات ما هستند. ما به فرزندانمان یاد می دهیم تا از وب در راه خدا استفاده کنند. دستان شما به خون آلوده خواهد شد...روز قیمات نزدیک است. ما در اروپا(شوروی) و نزدیکی شما هستیم. ما آسیا و آمریکا را هم کنترل می کنیم."

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هکرها روش حیله گرانه ای برای مشاهده تصاویر آیفون در حالت قفل پیدا کردند