تکنولوژی
الناز فرجی۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ ارديبهشت

هیوندای مفهوم جدیدی را برای نسل جدیدی از هیوندای ورنا پیشرفته چین در سال 2016 به نمایش گذاشت . انتظار می رود کرجی موتوردار در چین برای اولین بار , در سال 2017 با هیوندای ورنا برای فروش به شرکت ها و بازار و کمپانی های که معمولا کار فروش اتوموبیل های سدان (اتوموبیل های مسافرتی که با تغییراتی برای مسابقه اماده می شوند ) را دارند ,  خواهد آمد .


هیوندا هیچ کدام از مشخصات این ماشین را فاش نمی کند , ولی هند حدود مدل را اعلام کرد که شامل آپشن های مناسبی اعم از کارکرد آن با 1.6 لیتر بنزین , دیزلی بودن و قدرت بالای آن می باشد , همچنین قیمت آن اندکی بیشتر از مدل های صادراتی می باشد .
بدنه هیوندای ورنا 2017 اسپورت ساخت کمپانی بدنه فلودیک 2.0 می باشد که با اصول و علم مربوطه طراحی شده است . اتاق آن شیب دار, بسیار بزرگ و شش گوشه می باشد . دارای پنجره های مشبک بوده و چراغ های عقب آن تمام LED می باشند . درواقع نکته مهم اینجاست که امکاناتی بیش از این برای دوباره سازی  این ماشین وجود خواهد داشت .
جنس رایج این مدل در هند در دسترس می باشد و محدود است ,  فروشگاه راه اندازی شده در هند , راه برگشت در 2011 و پذیرفته شدن در facelift در سال  2015 را داشته است . هرچند , با همکاری سفت و سخت  ازطرف  شهر هیوندای و Maruti's Ciaz , هرگز به طور کلی به نقظه عطف خود بازنمی گردد .

برچسب هاHyundai Verna
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ذخیره اطلاعات مایکروسافت بر روی DNA