اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

پس از خروج Jan Koum از واتس‌اپ، فیسبوک معاون بخش Internet.org را به عنوان ریاست واتس‌اپ منصوب کرد. و حالا فیسبوک ماموریتش برای سوق دادن مردم به گروه‌ها را در واتس‌اپ توسعه می‌دهد. روز سه‌شنبه، واتس‌اپ دسته‌ای از ویژگی‌های جدید را برای Groups در iOS و Android راه‌اندازی کرد که به مدیران گروه‌ها اجازه‌ی تنظیم کردن توضیحات برای کاربرانش را می‌دهد و تصمیم‌گیری در این مورد که چه کسی می‌تواند تنظیمات Groups را تغییر دهد.
بهبود قابلیت‌های Group می‌تواند به واتس‌اپ برای رقابت بهتر با تلگرام کمک کند. تلگرام اخیرا، به خصوص با ورود به حوزه‌ی رمزنگاری‌ها، به عنوان پلتفرمی بسیار محبوب برای گروه‌های چت شناخته شده است. سخنگوی واتس‌اپ درباره‌ی بهبود ساختار Group گفت "این‌ها ویژگی‌هایی هستند که کاربران درخواست کرده‌اند. همینطور افرادی وجود دارند که در گروه‌های واتس‌اپ دور هم جمع می‌شوند، مانند والدینی که تازه صاحب فرزند شده‌اند و به دنبال حمایت هستند، دانش‌آموزانی که جلسات مطالعه را سازمان می‌دهند، و حتی مدیران شهری که تلاش‌ها پس از وقوع بلایای طبیعی را هماهنگ می‌کنند."
فیسبوک تلاش می‌کند تعداد کاربران در گروه‌های "معنادار" را به یک میلیارد کاربر برساند و اخیرا اعلام کرده بود که به نقطه‌ی عطف ۲۰۰ میلیون مشترک رسیده است. Groups به افراد کمک می‌کند تا وابستگی‌های خود درباره‌ی علایق شهر و محل زندگی‌شان را قوی‌تر کنند و کمتر احساس تنهایی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه