تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد

به دنبال فاش کردن شور انگیز هاور بورد در ماه ژوئن لگزوس بیشتر درباره ی این وسیله ی صفحه لغزنده پیشگامش صحبت میکند .  این برند تجملی درباره ی تمام کردن آزمایش هاور بوردش که به صورت خاص هاورپارک و در کوبلس ، بارسلونا در اسپانیا ساخته شده است صحبت میکند . این تخته تنها برای اهداف نمایشی ساخته شده است. البته اگر واقعا نزدیک زمین پرواز کند . با شرایط درست این اتفاق خواهد افتاد. همان طور که قبلا توسط لگزوس گفته شد ، این تخته از شناوری مغناطیسی برای کارش استفاده میکند . نیتروژن مایع ابرهادی را را که در تخته قرار داده شده اند تا -197 درجه ی فارنهایت خنک میکند . و به آنها این امکان را میدهد تا میدان مغناطیسی بین ابر هادی ها و مغناطیس های دائم تولید کنند . که در سطح بورد نصب شده است. یعنی شما نمیتوانید هاوربورد را هر جایی که میخواهید ببرید مگر اینکه میخواهید زمین را با مغناطیس بذر پاشی کنید . لگزوس حدود 200 متر ریل مغناطیسی را در محل آزمایش نصب کرد تا به هاور برد این امکان را بدهد که حرکت کند ، مانند سفر روی آب .


استفاده از سیستم شناوری مغناطیسی یا مگ لو برای قطار های پر سرعت محدود شده است. و به وسیله این امکان را میدهد تا در یک سطحی معلق بماند و سایش را از بین میبرد ، ضریب انتفاع را افزایش میدهد . با این حال نیاز اساسی حرکت با مگ لو احتمالا استفاده ی واقعی از این تخته را محدود میکند. پروژه ی هاوربورد بخشی از کمپین تبلیغاتی " شگفت انگیز و در حرکت " لگزوس است که این برای ساختن پروژه های مهندسی جالب طرح ریزی شده است. توسعه و طراحی آن 18 ماه شروع شد . با شراکت با دانشمندانی از IFQ Dresden  و evico ، شرکتی که متخصص تکنولوژی شناوری مغناطیسی است. برای راندن آزمایشی این تخته ، آنها اسکیت بورد باز حرفه راس مک گوران را آوردند .


مک گوران گفت : این یک تجربه ی کاملا جدید است . او گفت که راندن هاور بورد در مقایسه با یک اسکیت بورد سنتی  نیاز به یک احساس کاملا جدید برای ایستادن و تعادل میخواهد.لگزوس هیچ برنامه ای برای فروختن هاور برد یا چیزی شبیه به این ندارد اما ، این پروژه احتمالا ادامه پیدا میکند تا توجه های زیادی را به برند جلب کند . بالاخره دیگر چند اتومبیل ساز میتوانند بگویند چیزی ساختند که میتواند مانند جادو روی آب شنا کند ؟





برچسب هاLexusHoverboardMAG LEV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Hoverboard لکسوس در این ویدیوی زیبا آزمایش می شود