تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

به گزارش : N + 1محققان دانشگاه استنفورد بریتانیا، پلت فرمی را برای خلق صحنه های جرم و جنایت در واقعیت مجازی توسعه داده اند.


صحنه جرم در VR

به پیشنهاد محققان آنان با استفاده از اسکنرهای لیزری قابل حمل صحنه جرم را تصویر برداری و ضبط می کنند. سپس مدل مجازی با استفاده برنامه ریزی ها برای رایانه اجرا خواهد شد. تمامی شاهدان و هیئت منصفه نیز با استفاده از کلاه واقعیت مجازی در صحنه جرم حضور خواهند داشت . محققان برای انجام تحقیقات خود از کلاه واقعیت مجازی HTC Vive استفاده کرده اند.

مثال دیگر

دیگر محققان از دانشگاه دورهام، رباتی خاص، مجهز به دوربین 360 درجه را توسعه داده اند. این ربات بر روی پلت فرم محبوب Arduino و مجهز به سنسور التراسونیک می باشد. دستگاه می تواند در اطراف صحنه جرم حرکت کرده و با استفاده از Google Street View تصاویر پانوراما را ضبط نماید.

واقعیت مجازی چه کمکی می کند؟

این روش مطالعه به هیئت منصفه کمک خواهد کرد، تا اگر ، حضور در صحنه جرم خطرناک است تنها تصویر مجازی آن را مشاهده کنند و ایت واقعا یک را برای خلاص شدن از مواجه افراد با صحنه جرم است. همچنین بررسی شواهد، اسناد و اشیا می تواند در حکم تاثیر مستقیم داشته باشد از طرف دیگر می توان برای تعیین اندازه واقعی تمام اشیاء و فاصله بین آنها از آن استفاده کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه