تکنولوژی
الناز فرجی۶:۱۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد

قبلا وقتی که HP  برای نخستین بار SPROUT    را معرفی کرد، که جاه طلبی های بسیاری را تنها در یک دسکتاپ عرضه میکرد، شرکت دلایل زیادی آورد که چرا شما باید چنین کامپیوتر خانگی غیر عادی ای بخواهید. pc  ای با پروژکتور/دوربین و یک صفحه ی مات لمسی که میتواند به عنوان صفحه ی دوم عمل کند. و کارایی های دیگری مانند بازی کردن، کنفرانس از راه دور، پروژه های بصری و مدلسازی 3d  , از توانایی های متنوع اش هستند. تصور کنید: شی ای را جلوی دوربین حس کننده ی عمق قرار میدهید و بوم! کامپیوتر یک مدل 360 درجه ی سه بعدی میگیرد که شما میتوانید ببینید و یا بر روی صفحه دستکاری اش کنید. متاسفانه این پروسه طوری نبود که برای کاربر آسان باشد و بنابراین HP گفت که در حال کار کردن روی برنامه ی کاربردی هستند که جریان کارش آسان تر خواهد بود. بعد از 8 ماه کمپانی آماده ی نشان دادن توسعه هایش بود. نرم افزاری به نام 3D SNAPSHOT  و یک وسیله  مانند پایه به قیمت 299 دلار که میتواند عکس 360 درجه ی آسان تری بگیرد.



با اینکه این پایه اختیاری است، کاملا ارزشش را دارد. آن را با USB وصل کنید، یک شی روی آن قرار دهید ( اشیا سنگین تر از 4.4 پوند و بلند تر از 7.5 اینچ را ساپورت نمیکند ) . یک دکمه را فشار دهید و صحنه شروع به چرخیدن میکند ، تا 15 درجه به سمت بالا مایل میشود تا مطمئن شود هیچ فضای خالی ای در عکس نهایی وجود نخواهد داشت. نتیجه : یک اسکن 360 درجه که میتوانید در نرم افزار جدید مدلسازی HP استفاده کنید. بدون این صحنه یا پایه شما باید به صورت دستی چیزهایی زیر دوربین قرار دهید یا وضعیت شی را دستکاری کنید تا یک عکس تمیز بدون جاهای خالی بگیرید. و خراب کردن این کار بسیار آسان است! و خجالت آور است که 1900 دلار برای پی سی هزینه کنید و فقط اسکن های آماتوری بگیرید. چیزی که سعی دارم بگویم این است که اگر به مدلسازی سه بعدی اهمیت میدهید، پس 299 دلار را بپردازید ( بابت صحنه ) . این قیمت پایینی است. آنهم با در نظر گرفتن هزینه ای که باید برای پرینتر سه بعدی بپردازید.
وقتی که اسکن 360 درجه ی خود را گرفتید، از 3D SNAPSHOT برای ویرایش کردن ، به اشتراک گذاشتن و پرینت کردن تصویر مورد نظر استفاده میکنید واین دلیل فروش این نرم افزار است : بر خلاف کار های موجود دیگر، این برنامه مانند یک فروشگاه است که در آن همه چیز موجود بوده و نیازی به رفتن به فروشگاه های دیگر نیست همانطور که با این برنامه شما هر چیزی را که لازم داشته باشید دارید و نیاز به باز کردن یک برنامه ی دیگر نیست. همانطور که فرایند ویرایش پیش میرود ، برنامه چیزهای مصنوعی را تصفیه میکند و به شما اجازه ی ذخیره کردنش به عنوان عکس 2d (2بعدی ) را میدهد. و از آنجا میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی یا با ایمیل به اشتراک بگذارید. اگر به وسیله ی ایمیل بفرستید، دوستانتان یک تصویر gif خودساخته خواهند دید و همچنین لینکی که به آنها اجازه ی دیدن کامل اسکن را در یک صفحه میدهد. برای پرینت کردن میتوانید آن را به طور موضعی پرینت کنید یا به یک کمک کننده و سرور برای پرینت بفرستد.


این نرم افزار در جولای هم بر روی ماشین های جدید و هم به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار اتوماتیک برای مردمی که sprout  دارند میرسد.

برچسب هاSNAPSHOTHPSPROUT
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا نور آبی ساطع شده از موبایل شما را شبها بیدار نگه میدارد؟ آیا این نور بر مقدار خواب و کیفیت آن تاثیرگذار است؟