نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت

بر طبق یادداشت روز نامه الکترونیکی وال استریت ژورنال به گزارش ایتارتاس در تاریخ 26 آپریل مدیرعامل فیس بوک می گوید؛ این برنامه جایگزین نرم افزار اشتراک گذاری عکس و فیلم که در بهار 2012 انتشار یافت نبوده، بلکه باعث استفاده بیشتر و کاربردی تر شدن این برنامه خواهد شد.
این منبع عنوان کرد، گروهی از کارشناسان فیسبوک در لندن در حال کار برروی این پروژه می باشند.از جمله ویژگی های این برنامه افزودن گزینه پخش ویدیویی برای کاربران است.
کار بر روی ساخت این نرم افزار، هنوز به پایان نرسیده است، همچنین هیچ تضمینی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.
با توجه به صحبت های اخیر مدیرعامل فیس بوک وابراز نگرانی اش در مورد کاهش فعالیت های کاربران فیس بوک در صفحاتشان گفت: تعداد بسیار زیادی از کاربران در طول روز درشبکه آنلاین هستند اما رغبتی برای گذاشتن پست های جدید ندارند.
با اینکه در سال گذشته کاهش فعالیت کاربران به صورت محسوس دیده می شد، اما مدیران فیسبوک از جذب کاربران در این صفحه اجتماعی عقب نشینی نخواهند کرد. ناگفته نماند که نمایندگان این شرکت از اظهار نظر در مورد این پروژه امتناع کرده اند.


فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی پیشرو در جهان است و درتاریخ 4 فوریه 2004 توسط مارک زوکر برگ و سه تن از همکلاسی هایش در دانشگاه هاروارد تاسیس شد. در حال حاضر زوکربرگ مدیر عامل این شبکه می باشد و تعداد 1.6 میلیارد نفر عضو دارد.

برچسب هاfacebookMarkMovie
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

داستان مارک زوکربرگ و هک شدن اکانت هایش در شبکه های اجتماعی