کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ ارديبهشت

شرکت چینی وان‌پلاس از اخراج ۸۰ درصد از نیروی کار خود در کشورهای مختلف اروپایی خبر داده و این در حالی است که تنها دو هفته از عرضه گوشی وان‌پلاس ۸ می‌گذرد.
به نقل از ورج، وان پلاس اعلام کرده ۸۰ درصد از کارمندان خود را که در دفاتر منطقه‌ای این شرکت در نقاط مختلف اروپا مشغول به کار هستند، اخراج می‌کند.
هنوز مشخص نیست آیا این تصمیم ارتباطی با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف اروپا دارد یا خیر. بخش عمده اخراج نیروی کار اروپایی وان پلاس مربوط به کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان است. با توجه به اینکه در برخی از این دفاتر تنها سه نفر مشغول به کار هستند، این اخراج‌های گسترده ممکن است موجب تعطیلی برخی دفاتر وان پلاس نیز بشود.
وان پلاس اعلام کرده قصد ندارد نیروهای کار خود را در دانمارک، فنلاند و هلند اخراج کند. وان پلاس به تازگی هلسینکی پایتخت فنلاند را به مرکز فعالیت‌های عملیاتی خود در قاره اروپا مبدل کرده است.
یک سخنگوی وان پلاس در این مورد گفته است: اروپا بازار مهمی برای وان پلاس است و این شرکت قصد ندارد حضور خود را در این بخش از جهان متوقف کند. ما تنها در حال بازسازی استراتژیک فعالیت‌های خود در اروپا هستیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه