پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

بر اساس گزارش ها، شبیه سازی مغز  Halo Sport به تاثیرگذاری بیشتر در انجام تمرینات منجر شده است.
بسیاری از ورزشکارانی که راهی المپیک ریو هستند، در حال استفاده از نوعی تکنولوژی به منظور دریافت کمک در زمان انجام تمرینات هستند، اما برخی از آن ها تنها بر روی محصولات غیرمعمول اتکا کرده اند. علم اعصاب شناسی Halo آشکار کرده است که بسیاری از ورزشکاران در حال استفاده از هدفون های Halo Sport هستند که این امر در صورت امکان، به تقویت تاثیرگذاری در تمرینات آن ها منجر خواهد شد. این تجهیزات پوشیدنی، به شبیه سازی قشر حرکتی مغز شما به یک حالت هایپرپلازی یا پیش رویش تکرارشونده می پردازد، که می تواند به ایجاد ارتباطات عصبی با تاثیرگذاری بیشتری منجر شود. اگر شما در حال انجام تمرینات به شدت فشرده هستید، ممکن است بسیار زودتر از آن چه که انتظار دارید سراغ وزنه های سنگین تر بروید.
اینها، رقیبانی هستند که شما آن ها را شناسایی می کنید.                                                                                         در میان ورزشکارانی از سیرالئون (Sprinter Hafsatu Kamara)، و کشور ترینداد و توباگو (hurdler Mikel Thomas) ، سه نفر از آنها دارای مدال قهرمانی آمریکا هستند. 4 x 400m ناتاشا هیستینگز، قهرمان دو سرعت مایک راجرز و 400m هاردلر مایکل تینسلی.
این مسئله بیش از هر چیز، به عنوان یک بازاریابی برای Halo Sport و راه اندازی آن در پاییز، بیشتر از هر زمان دیگری محسوب می شود، بنابراین دلیل خوبی وجود دارد که در این زمینه دچار شک و شبهه باشید. ( به خصوص با داشتن قیمت پیش سفارش 649 دلاری). اگرچه شما می توانید به آن به عنوان یک آزمایش بزرگ نگاه کنید که فراتر از مشارکت های درحال حاضر Halo پیش می رود. اگر ورزشکارانی که با این هدفون ها تمرین می کنند، از ریو به همراه مدال بازگردند، به نظر می رسد که این گدجت پوشیدنی تغییردهنده ی مغز، می تواند به ایجاد نتایج قابل سنجش منجر شود.

برچسب هاHalo Sport
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یاهو حداقل 20 میلیون دلار برای حفظ حق اولین پخش زنده فصل عادی بازی های NFL پرداخت کرد