ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ اسفند

به گزارش مهر، تنها چند روز پس از آن که مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروانه‌ی فعالیت رسمی اپراتور اول پست خصوصی را به تیپاکس اعطا کرد، برنامه‌های گسترده‌ی این بازیگر بزرگ اکوسیستم مدرن خدمات پستی ایران، به تدریج اعلام می‌شود.
دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس، ابراز امیدواری کرد که نتایج فعالیت اپراتورهای خصوصی پست، یک بازی برد-برد با شرکت‌های ارائه‌‌ی خدمات پستی و مشتریان باشد. فاخر افزود: اپراتور اول پست خصوصی ایران، می‌کوشد با حرکت به سوی ایجاد شبکه‌ای قدرتمند از فعالان بازار و کسب‌وکارهای نوپا، چه در قالب مشارکت‌های تجاری و چه در زمینه‌های تبادل تجارب و انتقال دانش نوین، برای توسعه‌ی بازار و تسهیل خدمات تلاش کند.
پروانه‌ی فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران، در روزهایی اعطا شد که این اپراتور با راهبری هلدینگ فاخر و تیپاکس، در حال راه‌اندازی بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هاب (مرکز ارائه‌ی خدمات پستی) مکانیزه‌ی دسته‌بندی و ارسال بسته‌های پستی در منطقه است.
تسهیل و تسریع فرایندها و خدمات پستی برای دو سطح خدمات‌دهندگان و مشتریان و نیز به‌ کارگیری فناوری‌های نوین‌ مانند تجارت الکترونیک و مدل‌های متنوع کسب‌وکار، توسعه‌ی بازار و شیوه‌های ارائه‌ی خدمات، از جمله فعالیت‌های کلیدی اپراتور اول پست خصوصی ایران خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه