پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

یک جایزه ی 250000 دلاری برای هر کسی که بتواند به ساخت بهترین نمونه ی اولیه بپردازد، در نظر گرفته شده است.
وزارت دفاع به دنبال تعدادی افراد تولیدکننده ی خلاق است که به ایجاد یک لباس برند خطر زیست محیطی کمک کند. چالش لباس Chembio بر عهده ی بخش دفاع زیستی و شیمیایی ارتش آمریکا می باشد، و یک جایزه ی 250000 دلاری برای ایده هایی در مورد چگونگی ساخت یک لباس ایمنی در نظر گرفته شده است.
با توجه به مسابقه، لباس اخیر، دارای یک بازدارنده به شکل وزنه ی بسیار بزرگ است که با شدت زیاد به محدود شدن دامنه ی حرکت، چالاکی و قدرت مانور سربازان منجر می شود. افرادی که به قضاوت این مسابقه می پردازند به دنبال پیشرفت های به خصوص در میزان شتاب، حرکت و سایر ویژگی ها هستند. در اصل ساختن لباسی که ظریف تر بوده و کمتر دست و پا گیر باشد مدنظر است و ما می دانیم رباتی که برای آزمایش آن آماده باشد، کلید اصلی آن محسوب می شود.
علاوه بر پی بردن به مشکل بزرگی بیش از اندازه ی لباس و صورت خسته ی سربازان در زمان پوشیدن لباس اخیر، وزارت دفاع همچنین به دنبال طرح هایی است که هر کسی با پوشیدن آن خوب به نظر برسد. اگر طرح ارسالی شما در بالاترین رده قرار بگیرد، می توانید برنده ی جایزه ای بین 5000 تا 150000 دلار شوید.
در وب سایت رسمی چالش Chembio نوشته شده است"هدف نهایی، از میان برداشتن وزن لباس و حذف به مخاطره انداختن جنگجویان و تقویت قابلیت های کاربردی آن ها در مبارزات شیمیایی و زیستی در زمان تهدیدات جنگی است." آیا به شرکت در این چالش علاقه دارید؟ آن را امتحان کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه