ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ خرداد

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره‌ی آمار اشتغال در حوزه‌ی فضای مجازی، گفت: از ۲۰۰ هزار شغل فضای مجازی، ۳۵ هزار شغل مربوط به تلگرام بوده است که در حال حاضر این کسب و کارها یا از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام و یا از فیلترشکن استفاده می‌کنند، البته این امکان فراهم است تا از سایر پیام‌رسان‌ها نیز بهره بگیرند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد تلگرام تصمیمات جدیدی گرفته شده است یا خیر گفت: ما صاحب تصمیم نیستیم اگر صاحب تصمیم‌ها، تصمیم جدیدی گرفتند خودشان اعلام می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌ی کیفیت ارایه‌ی خدمات اینترنتی و شکایات مردمی در این حوزه گفت: کیفیت سرویس بخشی از حق الناس است و بر همین اساس به طور جدی پیگیر بهبود کیفیت اینترنت هستیم تا به سرانجام مطلوب برسد.
وی افزود: کیفیت سرویس اینترنت از حقوق مردم است و ما خود را مدیون و موظف به احقاق حقوق مردم می‌دانیم البته با کاهش سرعت مواجه نیستیم بلکه افت کیفیت ناشی از اجرای حکم فیلتر تلگرام رخ داده است.
آذری جهرمی تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و همه‌ی اپراتورها در حال حل مشکل هستند و کسب و کارها، مجموعه‌های خبری، بازی‌های رایانه‌ای جزء گروه‌هایی هستند که مشکلات آن‌ها در دست بررسی است و بهبودهای خوبی نیز حاصل شده است و امیدواریم در طول مدت کوتاهی رضایت مشترکین فراهم شود.
وی ادامه داد: سرویس‌های داخلی که مسیریابی آنان از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی مشکلاتشان هدایت شد و دیروز جلسه‌ای با مدیران شرکت مخابرات داشتم تا این مشکل را کامل برطرف کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه