ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به کلیدی بودن ارتباطات درخراسان رضوی و به ویژه کلانشهر مشهد، کیفیت این ارتباطات تا عید نوروز متفاوت و بهتر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمد جواد آذری جهرمی شب گذشته در دیدار با استاندار خراسان ارتقاء کیفیت ارتباطات در خراسان رضوی به ویژه کلانشهر مشهد تا عید نوروز رضوی افزود: شهر مشهد از ویترین‌های مهم کشور است و عمده‌ی گردشگران خارجی به مشهد سفر و کیفیت سرویس‌های ارتباطی ایران را با کشور خود مقایسه می‌کنند و آن را نشانه‌ای از پیشرفت می‌دانند.
او همچنین افزود: 500 روستای خراسان رضوی در دهه‌ی فجر و 900 روستا نیز تا پایان امسال به 2 شبکه‌ی اپراتور همراه دسترسی کامل خواهند داشت.
آذری جهرمی درباره‌ی ایجاد پارک فناوری سجاد نیز گفت: بعد از تهران دومین پارک در مشهد افتتاح می‌شود که در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد به تکمیل زنجیره اشتغال جوانان کمک می‌کند.
وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد: طبق مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات و ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی، ارسال اینگونه پیامک‌ها ممنوع است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در جلسه‌های کمیسیون تنظیم مقررات و کمیسیون‌های تخصصی، تدوین پرتال برای دسترسی یو.اس.اس.دی که پیامک‌ها را چه کسی و در چه زمانی می‌فرستد و نحوه‌ی نظارت بر این فرآیند به تصویب رسیده است افزود: با اجرای این مقررات بسیاری از مشکلات حل میشود و منفذی که برای برخی کسب‌وکارها وجود دارد و برخی می‌توانند از طریق پیامک‌ها ارتزاق کنند، بسته می‌شود و به چرخه‌ی اقتصاد بر می‌گردند.
استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: در یکسال اخیر 6 هزار میلیارد ریال طرح در شرکت‌های زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان اجرا شده است.
علیرضا رشیدیان افزود: پارک سجاد 2 به عنوان ظرفیتی برای راه‌اندازی ابتدایی کار جوانان در عرصه‌ی فناوری به زودی در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به مشهد در جلسه‌ با مسئولان خراسان رضوی در حوزه‌ی ارتباطات و زیر ساخت‌های تلفن همراه، آخرین وضعیت شبکه‌های ارتباطی استان و برنامه‌های مورد نظر را بررسی کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه