اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ خرداد

Google Play Music و Samsung سابقه‌ی طولانی در ارائه‌ی ویژگی‌های اختصاصی دارند و حالا یکی از جدیدترین آن‌ها را معرفی کرده‌اند.
طبق گزارش‌های منتشر شده قرار است پلی‌لیست New Release Radio سرویس Google Play Music که شامل ‌آهنگ‌های جدید منتشر شده می‌باشد، در اختیار کاربران گوشی‌های Samsung قرار گیرد.
پلی‌لیست هفتگی Discover سرویس Spotify محبوبیت بسیار بالایی دارد. برای مثال تنها در سال گذشته از ۴۰ میلیون کاربر این سرویس به ۵ میلیارد آهنگ‌های این لیست گوش داده‌اند. در حالی که ارائه‌ی این ویژگی از سوی Google Play Music می‌تواند عالی باشد، اما قدری گیج‌کننده است که چرا این قابلیت برای تمامی کاربران این سرویس بر روی گوشی‌های دیگر نیز ارائه نشده است. به نظر ایده‌ی چندان درستی نبوده است که این قابلیت به صورت محدود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
طبق گزارش‌هایی نیز که در Reddit منتشر شده است، کاربران نسخه‌ی وب Google Play Music گویا پیش‌تر می‌توانسته‌اند اقدام به ایجاد چنین پلی‌لیستی بر روی سرویس خود نمایند. سپس از طریق این فعال‌سازی، پلی‌لیست از طریق گوشی‌های iPhone و Android دیگر نیز در دسترس قرار می‌گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه