نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Twitch، سرویس پخش ویدئوی Amazon که تاکنون ۲ میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند، اعلام داشت که قصد فروش پلتفرم ویدئوهای تبلیغاتی را به شرکای پخش‌زنده‌‌ای دارد که امکان بلاک کردن محتوا در آن وجود ندارد. هفته‌ی جاری تبلیغات در سرویس Twitch قرار خواهد گرفت و از طریق تکنولوژی ویدئویی جدید SureStream موجود در آن به نمایش در خواهد آمد. SureStream به منظور پخش روان‌تر و با اطمینان‌تر محتواهای ویدئویی ایجاد شده است.
هدف آن است که به پخش‌کنندگان ویدئو تجربه‌ی بهتری نسبت به شبکه‌های تبلیغاتی third-party دیگر ارائه گردد. البته Twitch اعلام داشته است که این کار مشکلات فنی را به دلیل شیوه‌ی بارگذاری تبلیغات از منابع بیرونی ایجاد می‌کند. اما به طور واضح، هدف بزرگ‌تر آن است که درآمد بیشتری از آن تبلیغات عاید Twitch گردد.
پلتفرم SureStream نیز مشکلاتی را حل می‌کند که تبلیغ‌دهندگان در رشد ad-blockerها با آن مواجه شده‌اند. هنگامی که SureStream در سرویس Twitch فعال باشد، کاربران نمی‌توانند محتوای تبلیغاتی را با استفاده از بلاک‌کنننده‌های محتوا و تبلیغات، مسدود کنند.
اما بلاک‌کننده‌های تبلیغاتی نیز به دنبال راه‌کاری برای اعمال بر روی SureStream نیز می‌باشند. احتمالا تنها مسئله‌ی آنان، زمان است.

برچسب هاAmazonTwitch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Amazon یک میلیارد دلار بر روی خاورمیانه سرمایه‌گذاری می‌کند