تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

گروه تازه کاری در فلوریدا با نام magic leap ، که وعده های بسیاری در زمینه ی بالا بردن سطح واقعیت تقویت شده داده ، ویدئویی از سیستمش در حال کار منتشر کرده است . این تصاویر و ویدئو که در روز سه شنبه منتشر شدند ، بسیار واضح به ما کاربرد سیستم magic leap را برای کاربران فعلی کامپیوتر نشان میدادند . در یک دفتر کار معمولی و با دید اول شخص و از پشت یک میز ، به ما چارت های اطلاعاتی کاری متحرک همراه با پنجره ی هشدار ها نشان داده شد . در این لیست هشدار ها ، ما نوشته ها ، ایمیل ها و ویدئو میبینیم . اما چیز دیگری هم وجود دارد که خیلی سورپرایز است : snapchat . آیکن این اپلیکیشن در صف پیام ها ظاهر میشود اما magic leap هیچ نوع قرار داد با شرکت را تایید نکرد است .
خیلی زود پیامی از طرف دختر یک شخص با ضمیمه ی پروژه ی ارتباطی میرسد . وقتی پدرش پروژه را باز میکند ما با یک پروژه ی تاریخی متحرک سه بعدی روبه رو میشویم که تاریخچه ی کوهنوردان اورست را بیان میکند . همینطور مهم است که بگوییم این پروژه ی ارتباطی شامل فایل صوتی هم میشود ، مانند بیشتر دموهای ویدئو . این کمپانی ادعا میکند که در این تصاویر از هیچ افکت خاصی استفاده نشده است . اگر این کاملا درست باشد ، پس این دمو خیلی تاثیر گذار تر از هر نمایش واقعیت تقویت شده ای است که تا به حال دیده ام . گرچه باید توجه داشت که این شرکت ، این سیستم را واقعیت تقویت شده نمینامد ، و ترجیح میدهد کارهایی را که سخت افزار ها ( نوعی هدست و یا عینک ) و نرم افزار هایش انجام میدهد را تکنولوژِی " واقعیت مخلوط lightfield بنامد .


ما همچنین یک دموی ساده اما کمتر تاثیر گذار از تجارت magic leap میبینیم . بعد از اینکه فرد کفشی روی صفحه نمایش صاف و شناور انتخاب کرد ، این کفش روی میزش به صورت یک محصول سه بعدی و در حال چرخش ظاهر میشود . این بخش از دمو میتواند تجارتی را که  میشناختیم را تغییر داده و راهی ارتباطی تر برای خرید آنلاین پیش رو بگذارد . تجربه ی جستجویی مجازی متفاوت از پیشنهاد های امروز . بالاخره ، این ویدئو با یک سورپرایز عالی دیگر به پایان میرسد : با تصویر یک عروس دریایی . این موجود در هوا ظاهر شده و خیلی طبیعی و شبیه حرکت اصلی اش در آب شروع به حرکت در اتاق میکند . توضیحات کمی در این ویدئو آمده است و بر خلاف درخواست هایمان برای اطلاعات بیشتر ، این شرکت در مورد بیشتر برنامه هایش سکوت میکند . با این حال بعد از اضافه کردن 793 میلیون دلار سرمایه ی جدید و با سرمایه گذارانی که تکنولوژی ( گوگل و کوالکوم ) و تفریح را گسترش میدادند ، magic leap شروع به قانونی شدن میکند . آخرین ویدئو احتمالا هیجانتان را بیشتر میکند .

برچسب هاSnapchatMagic Leap
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار