موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

ال جی G4 آخرین پرچمدار اندرویدی بود که وارد بازار شد. اچ تی سی زودتر از بقیه One M9 را روانه بازار کرد و پس از آن سامسونگ دو پرچمدار فوق العاده خود Galaxy S6 و S6 Edge را عرضه کرد. اپل نیز هر رکوردی که می توانست با آیفون 6 و 6 پلاس خود جابجا کرد. حالا ال جی می دانست که برای بدست آوردن سهمی از این بازار باید تلاش سختی را به کار ببرد.
به سختی می توانید در نقد و بررسی های صورت گرفته نکات منفی G4 را پیدا کنید. حقیقتاً هم دوربین اصلی و هم دوربین جلویی جزو ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند می باشند. بنابراین این شرکت کره ای بار دیگر از عکاس معروف، Colby Brown کمک گرفت تا 5 ویژگی برجسته دوربین این گوشی را معرفی کند.
در حالی که اچ تی سی با سری One تاکید خود بر روی بدنه خوش ساخت و طراحی را نشان می دهد و سامسونگ نیز همواره به دوربین خوب و صفحه نمایش های بهتر خود در سری گلکسی اس افتخار می کند، ال جی در این سال ها به دنبال کسب مقام برترین گوشی سال بوده است. دوربین 16 مگاپیکسلی به کار رفته در این گوشی قطعاً فوق العاده است، اما این شرکت طرفداران سلفی را نیز فراموش نکرده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در قسمت جلویی استفاده کرده است.
کولبی براون عکاسی است که برخی ویژگی های دوربین جی 4 را در هنگام معرفی این گوشی، به نمایش گذاشت. حال وی برگشته تا با توجه به معرفی و عرضه رسمی این گوشی، نکات بیشتری را در مورد دوربین جی 4 در اختیار ما بگذارد. در این ویدیو که در صفحه یوتیوب رسمی ال جی منتشر شده، در مورد لنز با دیافراگم f/1.8 و بهتر بودن آن نسبت به تمام اسمارت فون های موجود در بازار اشاره شده است. باز بودن دریچه دیافراگم به معنی ورود بیشتر نور، استفاده کمتر از فلاش و در نتیجه ثبت تصاویری طبیعی تر و روشن تر می باشد.


براون در مورد حالت های دستی و همچنین سنسور تشخیص رنگ این دوربین صحبت می کند و می گوید دوربین جی 4 قادر به ثبت و دریافت اطلاعاتی از محیط اطراف است که دوربین موجود در سایر اسمارت فون های بازار با آنها مشکل دارد. وی همچنین در مورد لرزشگیر تصویر اپتیکال جدید OIS 2.0 که منجر به ضبط فیلم هایی روان و بدون لرزش می شود نیز توضیح می دهد.
در آخر دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی به صورت مختصر معرفی می شود. ال جی ادعا می کند جزئیات ثبت شده در عکس های سلفی به حدی بالا خواهد بود که شاید دیگر از پوست صورت خود رضایت نداشته باشید!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون جدید LG با نام G4 به زودی معرفی خواهد شد