اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان محبوب WhatsApp به تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده اند و کاربران می توانند با به روزرسانی برنامه به این تابع جدید دسترسی پیدا کنند. به نظر می رسد توسعه دهندگان قصد دارند تا این کاربری این پیام رسان را از حد و مزر یک پیام رسان شخصی فراتر ببرند.
در نسخه‌ی جدید امکان برقراری ویدئو کنفرانس گروهی وجود دارد. البته ویژگی جدید هنوز به صورت نسخه‌ی بتا در اختیار کاربران قرار گرفته است. این خبر در وب سایت WABetaInfo به نقل از توسعه دهندگان این پیام رسان منتشر شد.
انتظار می رود که ویژگی جدید به عنوان یکی از گزینه های فعال در محیط کسب و کار کاربرد داشته باشد و به انتخاب مناسبی برای حذف سیستم های کنفرانس معمولی در جلسات بدل شود. هنوز مشخص نیست سرویس جدید در چه تاریخی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار گیرد و یا به صورت بسته‌ای برای بازار کسب و کار ارائه شود.
به تازگی WhatsApp به دلیل رقابت تنگاتنگ پیام رسان های محبوب دیگری در بازار همانند Skype و Viber با شرایط بحرانی در فروش خدمات تجاری مواجه است. البته باید گفت در این پیام رسان‌ها نیز امکان برقراری تماس ویدئویی وجود دارد. گفتنی است در پیام رسان WhatsApp گزینه ی تماس ویدئویی بین دو مخاطب رایگان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه