اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

به گزارشی در سایت پیام رسان اسکایپ، کمپانی مایکروسافت به تازگی مکانیزم انتقال فایل ها در اسکایپ را تغییر داده است. در حال حاضر کاربران، برای انتقال فایل به مقصد، نیازی به تایید همزمان پذیرش فایل توسط مخاطب را ندارند در نتیجه می توانند فایل ها را برای مخاطب آفلاین خود انتقال دهند.علاوه بر این اندازه فایل برای انتقال نیز افزایش یافته است.
زندگی بهتر می شود
نسخه نهایی اسکایپ به شما اجازه می دهد تا شما فایل هایی تا 300حجم مگابایت را ارسال کنید. به گرازش توسعه دهندگان، میزان افزایش این حجم انتقال به صورت آزمایش است و از یک سو سبب رضایت کاربران و از سوی دیگر باعث بالا رفتن تعداد فایل های ارسالی در سرور خواهد بود.
همچنین از این به بعد می توانید یک فایل را به دفعات بر روی دستگاه های مختلف دریافت کنید. برای مثال شما فایلی را در کامپیوتر شخصیتان دریافت و مطالعه نموده اید .حال در زمانی دیگر نیاز به همان فایل دارید درنتیجه با موبایل خود و اتصال به اسکایپ بار دیگر می توانید آن فایل را دانلود کنید.
اندازه فایل های انتقالی می تواند از 100 تا 300 MB متغیر باشد.
اسناد، عکس ها و پیوست های دیگر بر روی سرور مایکروسافت به مدت 30 روز ذخیره می شود، و به صورت خودکار برای تمامی دستگاه های فرد گیرنده ارسال می شود در نتیجه کاربر تا قبل از انقضای این زمان باید وارد صفحه چت خود شده و فایل مورد نظر را دانلود نماید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت نرم افزار مترجم آفلاین را برای iOS ارائه کرد