موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

کمپانی HTC پرچمداران خود را در سه ماهه ی اول هر سال رونمایی می کند، اما این بار تاریخ رونمایی از محصول جدیدش را به زمان دیگری موکول کرد که می توان دلیل این امر را کمبود پردازنده ی Snapdragon 835 Qualcomm دانست. به نظر می رسد کمپانی Samsung تمامی چیپست های کوالکام را خریداری کرده است، در نتیجه کمپانی های HTC  و  Xiaomi تاریخ رونمایی از محصولات جدید خود را به تعویق انداخته اند.
دستگاهی با نام HTC U 11 که قبلا HTC U Ocean نام گرفته بود، به صورت رسمی در تاریخ 16 می رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این بار یکی دیگر از ویژگی های این محصول یعنی ویژگی جدیدی در بدنه ی این محصول بر سر زبان ها است. در بررسی تصویر منتشر شده از منبعی به نام mysmartprice، ویژگی های محصول HTC U 11 را به صورت زیر عنوان می کند:
صفحه نمایش: 5.5 اینچ Super LCD ، وضوح QHD ((1440 × 2560پیکسل، 534 پیکسل در هر اینچ)، Corning Gorilla Glass 5
چیپ ست  Qualcomm Snapdragon 835: (هشت پردازنده 64 بیتی + پردازنده Kryo 280 CPU+ Adreno 540 GPU)
حافظه: ۴گیگابایت رم، حافظه ی داخلی 64/128گیگابایت، قابل ارتقا تا 2 ترابایت (microSDXC)
دوربین اصلی: دوربین 12 مگاپیکسلی UltraPixel 3 (احتمالا سنسور Sony IMX362 ، دیافراگم ƒ / 1.7، OIS، دو فلاش LED )
دوربین جلو: 16 مگاپیکسل (احتمالا سنسور Sony IMX351)، دیافراگم / 2.0
باتری: 3000 میلی آمپر ساعت Quick Charge 3.0
HTC U 11 دارای تکنولوژی صوتی BoomSound و Usonic HTC است. همچنین از ضبط صدا Hi-Res audio recording و 3D audio recording پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های دیگر این محصول حسگر اثر انگشت بر روی دکمه ی Home، گواهی حفاظت از آب IP57، قابلیت ارتباطی NFC و درگاه USB Type-C می باشد. در مورد وجود جک هدفون 3.5 میلی متر هم گزارشی اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه