موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

یک منبع ناشناس در مورد مشخصات گوشی هوشمند Huawei Mate 9 اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر کرده است. مزیت کلیدی این ابزار، دوربینی با کارایی بالا است. کیفیت عالی در این دوربین توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است. بر اساس این گزارش دوربین دوگانه اصلی با وضوح 20 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسلی است. با استفاده از تکنولوژی جدید در دوربین این گوشی تصاویر با کنتراست بالا و دقت بیشتری ثبت می شوند. از ویژگی های دیگر دوربین این محصول، فوکوس سریع خودکار لیزری و تثبیت کننده نوری تصویر است. در هنگام استفاده از حالت طبیعی تصویر برداری، عکس ثبت شده با بالاترین کیفیت تصویری حتی در نور کم خواهد بود.
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و به راحتی می توان تماس تصویری را با کیفیت بالا تجربه کرد. حداکثر وضوح تصویری 4K می باشد. به گفته کارشناسان، به احتمال زیاد قیمت پیشنهادی برای این محصول بسیار کمتر از ارزش ویژگی های این گوشی خواهد بود.
این گوشی هوشمند به پردازنده 8 هسته ای Huawei Kirin 960 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. سیستم عامل نصب شده نیز Android 7.0 و رابط گرافیکی EMUI 5.0 می باشد. ظرفیت باتری 4000 میلی آمپرساعت است که برای استفاده دو روز کافی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه