سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت

توسعه دهنده ی آمریکایی بازی های کامپیوتری Riot Games گزارش داد، ویژگی چت صوتی به بازی League of Legends افزوده شده است. پیش تر این کمپانی چنین تصمیمی برای اضافه کردن این ویژگی به محیط بازی نداشت، زیرا اضافه شدن چنین تابعی به بازی، می تواند میزان خشونت و حالات تهاجمی کاربران را نسبت به یکدیگر بیشتر کند.
از نظر توسعه دهندگان Riot Games، وجود چت صوتی در بازی های کامپیوتری تا 126 درصد پیام های ناهنجار و خارج از عرف را در میان گیمرها افزایش خواهد داد. از طرفی یک گیمر زن به طور متوسط ​​300 درصد بیشتر احتمال دارد تا نمونه هایی از خشونت در رفتار و بی احترامی توسط دیگر گیمرها در بازی را با استفاده از تابع صدا تجربه کند.
از سوی دیگر این کمپانی آمریکایی اعلام کرده است که مدت ها در فکر ایجاد گونه ای جدید از ارتباط در میان کاربران این بازی بوده است. از نظر آنها این قابلیت به طور قابل توجهی می تواند تعامل بازیکن در یک بازی چند نفره را بهبود بخشد.
از نقطه نظر توسعه دهندگان، چت صوتی می تواند به طور قابل توجهی تعامل میان بازیکنان را در یک بازی چند نفره بهبود بخشد. همچنین راه حل مناسبی برای آشنایی گیمرهای مبتدی برای فراگیری ترفندهای بازی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه