گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار Snapchat بالاخره سکوت را شکستند و با توجه به طراحی جدید این نرم‌افزار به میلیون‌ها شکایت کاربران خود پاسخ دادند. هم‌اکنون این کمپانی آماده‌ی ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید است.
در بیانیه‌ی آن‌ها به کاربران خود پاسخ داده‌اند که درصورتی‌ که مایل به استفاده از طراحی جدید نیستند می‌توانند اینترفیس برنامه‌ی خود را به حالت قبلی برگردانند. آنان در پاسخ به این نکته اشاره‌ کرده‌اند تمامی تغییرات و نوآوری‌ها با هدف رضایت و حفاظت از کاربران ایجاد شده است. یکی از دلایل اخذ تصمیم و اجازه به کاربران برای استفاده از اینترفیس قدیمی، امضای حدود 1.5 میلیون کاربر در سایت Change.org بوده است.
به گفته‌ی توسعه‌دهندگان یکی از سخت‌ترین و گمراه‌کننده‌ترین مسیرها در این نرم‌افزار گزینه‌ی «دوستان» و «Discover» بوده است که در رابط کاربری جدید تغییر یافته است. علاوه براین، Snapchat اعلام کرد به‌روزرسانی به‌زودی برای iOS و سپس در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد گرفت. گویا این شرکت حاضر به بازگشت به طرح‌های قدیمی نیست اما برای رضایت کاربرانش امکان بازگشت به رابط‌های قدیمی را برای آنان میسر کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه