گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

یکی از بنیانگذاران شبکه‌ی اجتماعی "VKontakte" و خالق مشهور تلگرام، پاول دوروف در روز تولد 33 سالگی‌اش در مصاحبه ی با نشریه‌ای از کاربران خود خواسته است تا شیوه‌ی سالمی را برای زندگی خود انتخاب کنند. هفت فرمان دوروف امروز در شبکه ی اجتماعی کاربران "VKontakte" به اشتراک گذاشته شد.
او می‌گوید هر فردی که بخواهد همیشه خلاق باشد باید از مواردی همچون الکل، کافئین، محصولات دارویی، گوشت، مواد مخدر، شکر و غذاهای آماده، تلویزیون و تمام موارد مشابه آن، برای همیشه دوری کند. دوروف می‌گوید: هر یک از موارد فوق می‌تواند تاثیر مستقیمی بر آگاهی ما داشته باشد و منجر به وابستگی فکری می شود.
لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این موارد چند سالی است که توسط وی کنار گذاشته شده است. از نظر او مهم نیست کی و کجا ین موارد را ترک کنید مهم این است که هر وقت تصمیم گرفتید شیوه ی زندگی خود را تغییر دهید یک شروع جدید است.
او به این نکته اشاره می کند که جامعه ای که درگیر این موارد شود هیچ آینده ‌ی مثبتی پیش رو نخواهد داشت. وی در آخرین جمله ی خود در این نشریه گفت: ضروری است که زندگی خود را بر اساس ارزش هایی چون خود شکوفایی استعداد، سخت کوشی و پشتکار و خلاقیت بسازیم ". یکی از جملاتی که دورف همیشه می گوید این است: مهم نیست که تاکنون چه کارهایی کرده اید، به این فکر کنید که چه کارهای مثبتی را تا به امروز انجام نداده اید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه