گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش دیجیاتو، بیش از ۲۱.۶ میلیون حساب کاربری جعلی در سایت لینکدین ایجاد شده. مسئولین این سایت شبکه‌سازی حرفه‌ای می‌گویند از ابتدای سال جاری میلادی تا ماه ژوئن در حال رسیدگی به اکانت‌های تقلبی بوده‌اند.
حتی لینکدین هم از شر اکانت های تقلبی در امان نیست؛ طبق گزارشی که در وبلاگ لینکدین منتشر شده، این پلتفرم به طور خودکار از ساخت 19.5 میلیون اکانت جعلی در همان مرحله ابتدایی ثبت نام جلوگیری کرده. این یعنی به بیش از 95 درصد از اکانت های جعلی حتی اجازه نمایش داده شدن در این سایت هم داده نشده است.
لینکدین در ادامه پاکسازی پلتفرم خود از اکانت های تقلبی، دو میلیون اکانت را پیش از گزارش کاربران محدود کرده. فعالیت 67 هزار اکانت نیز پس از گزارش کاربران محدود شده است.
مدیران لینکدین می‌گویند به کمک همکاری نیروی انسانی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی موفق شده اند این حجم عظیم از اکانت های جعلی را مدیریت کنند: «۹۸ درصد از اکانت هایی که محدود یا حذف کردیم به کمک سنگر دفاعی اتوماتیک ما (شامل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی) انجام شد. بقیه به طور دستی حذف شدند.»
جالب است بدانید سایت لینکدین حدود ۶۴۵ میلیون عضو دارد.
مبارزه با اکانت های جعلی به یکی از دغدغه های بزرگ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیسبوک حدود سه ماه پیش اعلام کرد بیش از 3 میلیارد اکانت تقلبی را از این پلتفرم حذف کرده. ماهانه حدود 2.38 میلیارد کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
اینستاگرام نیز با مشکل حساب های کاربری تقلبی دست به گریبان بوده و تابستان سال گذشته با اضافه کردن بخش About this Account به حساب های کاربری تا حدودی با این مشکل مقابله کرد. کاربران می توانند با رفتن به این بخش از تقلبی یا واقعی بودن آن باخبر شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه