ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

ایرانسل از توقف عرضه‌ی خدمات وایمکس خود تا 30 بهمن ماه خبر داد و از مشترکین خود دعوت کرد نسبت به تعویض مودم‌های WiMAX به مودم TDD اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با پایان دوره‌ی حیات فناوری وایمکس و ارتقاء این فناوری به شبکه‌ی TDD LTE، ایرانسل از برنامه‌ی خود برای توقف ارائه‌ی خدمات شبکه‌ی وایمکس خبر داده و از مشترکین این شبکه دعوت کرده نسبت به تعویض مودم وایمکس خود به TDD از طریق وب‌سایت این شرکت اقدام کنند.
بر این اساس مشترکین وایمکس ایرانسل لازم است با مراجعه به صفحه‌ی ویژه‌ی "تعویض رایگان مودم وایمکس ایرانسل با مودم TD-LTE"، با درج شناسه‌ی وایمکس و نشانی MAC مودم وایمکس خود برای تغییر مودم وایمکس به TD-LTE اقدام کنند.
مشترکین برای استفاده از این طرح لازم است همزمان با ثبت نام، نسبت به خرید یکی از بسته‌های سه ماهه‌ی 10 گیگابایت به همراه 5 گیگابایت شبانه به مبلغ 46 هزار و 780 تومان، یک ماهه با سرعت 2 مگ و ترافیک نامحدود به قیمت 136 هزار تومان، یک ماهه با سرعت یک مگ نامحدود و با قیمت 87 هزار تومان، یک هفته با سرعت 2 مگابایت و قیمت 65 هزار تومان و یا یک هفتگی با سرعت 1 مگابایت و قیمت 43 هزار تومان اقدام و مبلغ یکی از این بسته‌ها را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
براساس اعلام ایرانسل پس از خرید سرویس جدید مبالغ موجود در حساب وایمکس مشترک به حساب کاربری جدید وی انتقال پیدا خواهد کرد.
قابلیت پشتیبانی از 2 SSID، دارای قابلیت Port forwarding/DMZ، پشتیبانی از آی پی ورژن 6 (IPV6) و قابلیت اتصال 16 نفر از طریق WI-FI از جمله ویژگیهای مودم TD-LTE ایرانسل است.
شبکه‌ی TD-LTE ایرانسل در باند فرکانسی 3500 مگاهرتز نسبت به ارائه‌ی خدمات اینترنت پر سرعت بی‌سیم ثابت نسل چهار سرویس‌دهی می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه