کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

Logitech، تولیدکننده‌ی سوئیسی کیبورد و وب‌کم، روز یکشنبه گفت مذارکات خرید سازنده‌ی آمریکایی هدفون‌های بلوتوث و هدست‌های بازی، Plantronics را به پایان رساند.
این اعلامیه پس از آن بود که رویترز گزارش مذاکرات بین Logitech و Plantronics را منتشر کرد. Logitech روز یکشنبه این خبر را تائید کرد، اما گفت گفتگوهای آن حالا به پایان رسیده است. Plantronics اظهار نظر فوری به این خبر نداشت.
Logitech و Plantronics امیدوار بودند در هفته‌ی جاری مذاکرات را با موفقت خاتمه دهند، اما هیات مدیره‌ی Logitech روز یکشنبه تصمیم گرفت از این معامله‌ی احتمالی خارج شود. Logitech به علت اختلافات بر سر قیمت مذاکرات را متوقف کرد، چراکه Plantronics به دنبال فروش خود با قیمتی بالاتر از ۳ میلیارد دلار بود، ارزش بازار این شرکت در پایان معاملات روز جمعه حدود ۲ میلیارد دلار رسید.
این معامله بزرگ‌ترین خرید Logitech خواهد بود، و هدف شرکت هم تنوع بخشیدن به تجارت شرکت فراتر از دستگاه‌های جانبی کامپیوتر است. از طرفی، این می‌تواند به نوعی تلاش Logitech و Plantronics برای پایین نگه داشتن هزینه‌های تولید متعاقب تعریف تعرفه‌های واردات از چین به داخل ایالات متحده‌ی آمریکا باشد.
سال گذشته، Logitech با قیمت ۸۵ میلیون دلار نقد، شرکت ASTRO Gaming را خرید و هدف آن توسعه در بخش بازی‌های ویدئویی بود.
Plantronics، مستقر در کالیفرنیا در کار ساخت سیستم‌های ارتباطی یکپارچه، هدست‌های بی‌سیم، سیستم‌های کنفرانس، و برخی نرم‌افزارها برای فروش به کسب‌وکارها و مشتریان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه