گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

گوگل اعلام کرد تا پایان ماه مارس ۲۰۱۹، Inbox به کار خود پایان خواهد داد. بنابراین کاربرانی که تلاش کنند پس از ماه مارس به Inbox دسترسی پیدا کنند به جیمیل هدایت می‌شوند.
گوگل Inbox را به عنوان سرویس پست الکترونیک محدودی در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی کرد. این شرکت عمدتا از این گزینه به شکل مکانی برای تجربه‌ی ایده‌های ایمیلی جدید نظیر Snoozing ،Smart Reply ،Nudges، و اعلان‌های مهم استفاده می‌کرد. چهار سال بعد، گوگل به این نتیجه رسید که دیگر نیازی به این سرویس ندارد.
در ماه آوریل، گوگل با یک سری ویژگی‌های جدید دوباره جیمیل را طراحی کرد، برخی از آن‌ها برای اولین‌بار آزمایش می‌شدند. گوگل می‌گوید تمامی قابلیت‌های Inbox در حال حاضر در جیمیل جدید بارگذاری شده‌اند.
ویژگی بسته‌های مسافرتی (Trip bundles) که ایمیل‌های مسافرتی همچون رزروهای پرواز، هتل، رستوران، و اجاره‌ی ماشین را در دسته‌ی Trips گروه‌بندی می‌کند، آخرین قابلیتی است که آن هم به جیمیل آورده می‌شود.
در پاسخ به این سوال که چرا گوگل Inbox را برای آزمایش ایده‌های ایمیلی بیشتر حفظ نمی‌کند، این جواب داده شد که جیمیل جدید بخش "ویژگی‌های آزمایش" در قسمت Settings دارد که کاربران می‌توانند قابلیت‌های جدید آزمایشی را قبل از رسمی شدن آن‌ها، تجربه کنند – Smart Compose اولین قابلیت موجود در آن است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه