نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

یک سال پس از آنکه Google برنامه‌ی Pixtate را خرید، این شرکت خبر از بسته شدن برنامه‌ی موبایل خود تا پایان ماه جاری میلادی را داد. تیم توسعه‌ی این برنامه معتقد است اگر فراتر از اهداف تعیین شده حرکت می‌کردند، می‌توانستند تأثیرات بهتری بر روی حوزه‌ی کاری خود ایجاد کنند. در حالی که تمامی محصولات این سرویس دیگر پشتیبانی نمی‌گردد، اما بخش سرویس انجمن اجرایی آن بدون مداخله‌ی مستقیم تیم توسعه، به کار خود ادامه خواهد داد.

Pixate در سال ۲۰۱۲ و از طریق شتاب‌دهنده‌ی Ycombinator با هدف ایجاد ابزاری برای ساخت نمونه برنامه‌های موبایلی و رابط‌های کاربری انیمیشنی بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی برای طراحان کار خود را آغاز کرده بود.
پس از خرید این استارتاپ توسط Google، این شرکت اعلام کرد که هزینه‌ی محصولات استودیو و سرویس رایانش ابری خود را کاهش و استفاده از سرویس اصلی برنامه‌ی خود را رایگان خواهد کرد.
دلیل آنکه این شرکت حداقل تصمیم به بستن سرویس خود کرده است، مشخص نیست. در تاریخ ۳۱ اکتبر، Pixate سرویس رایانش ابری خود را پایان خواهد داد و کاربران تنها تا این تاریخ فرصت دارند از فایل‌ها و نمونه‌کارهای خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند. هر آنچه که از تاریخ ۱ نوامبر در سیستم‌ها باشد، حذف خواهند شد.

برچسب هاPixtategoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد