گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

نتفلیکس اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ برنامه‌های بسیار زیادی تولید کرده است. بر مبنای اندازه‌گیری Quartz، این غول استریم ویدئو، نزدیک به ۹۰ هزار دقیقه – حدودا ۱۵۰۰ ساعت – سریال، فیلم، و دیگر محصولات اصلی را در این سال تولید کرد. این تقریبا ۹ هفته تماشای بدون وقفه یا برابر با ۴ ساعت استریم در هر روز است که نیازمند زمانی بالغ بر هر روز سال ۲۰۱۸ است تا بتوان همه‌ی آن ها را دید.
این‌ها برآوردهای حدسی از لیستی منتشر شده توسط نتفلیکس از بیش از ۸۵۰ عنوان است که انحصارا توسط خود نتفلیکس پخش شدند و شامل عنوان‌های اصلی و اجرای اول بودند که این شرکت در برخی بازارهایش از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ تهیه کرده بود. Quartz تنها عنوان‌های اصلی نتفلیکس را با تاریخ‌های اولین نمایش‌شان در سال ۲۰۱۸ محاسبه کرد که حدود ۳۴۵ عنوان بودند و این عنوان‌ها و تاریخ‌ها را با سایت ایالات متحده‌ی نتفلیکس و پایگاه داده‌ی Internet Movie بررسی کرد.
در مجموع، سریال‌ها اکثریت محتوای اصلی اضافه شده به نتفلیکس را در سال جاری تشکیل دادند، بیش از ۵۸ هزار دقیقه سریال‌های اصلی اضافه شده در سال ۲۰۱۸ وجود داشتند که شامل فصل‌های جدید نمایش‌هایی چون House of Cards و Fuller House بودند.
همچنین، نتفلیکس بیش از ۱۰ هزار دقیقه مستند، حدود ۵۸۰۰ دقیقه فیلم، ۴۸۰۰ دقیقه برنامه برای کودکان، و ۳۶۰۰ دقیقه استندآپ کمدی منتشر کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه