تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان

مدت‌ها است شایعاتی در مورد فعالیت اپل بر روی یک جفت هدفون روی گوش شنیده می‌شود، اما جزئیات مربوط به محصول شایع شده بسیار فراتر از مفهوم اصلی‌اش است. با این وجود، پتنت جدید با عنوان "سیستم و روش تشخیص اتوماتیک گوش چپ – راست برای هدفون‌ها"، ممکن است اشاره به چیزی باشد که اپل در حال برنامه‌ریزی آن است. 9to5Mac توضیح می‌دهد، هدفون‌های اپل قابلیت برعکس شدن دارند و به طور خودکار بر اساس نحوه‌ی قرار دادن آن‌ها بر روی گوش، با گوش چپ یا راست خود را تنظیم می‌کند.
پتنت جدید سیستمی را توصیف می‌کند که هر گوشی هدفون می‌تواند پنج میکروفون داشته باشد و با استفاده از روش‌های پیچیده‌ی مقایسه‌ی ورودی‌های نسبی میکروفون، قرار گرفتن روی گوش سمت چپ یا راست را تشخیص دهد.
زمانیکه هدفون‌ها محل قرارگیری خود را تعیین کنند، کاربرد افزایش کیفیت صدا پیدا می‌کنند. انتقال سیگنال رادیویی در این مرحله مشابه HomePod است که طی آن یک میکروفون برای دریافت صوت و میکروفون دیگر برای حذف صدای پس زمینه به کار می‌رود.
این پتنت تنها متمرکز بر فناوری است که برای تشخیص اینکه کدام گوش برای ردیابی صدا بهتر است، استفاده می‌شد. اما، احتمالا اپل بتواند ماهیت برعکس شدن را برای ارسال سیگنال‌های استریوی راست/چپ به گوش مناسب بهره‌گیری کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه