گوناگون
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

استرالیایی ها بدون ابزارهای معمول سرگرم کننده ی آنلاین خود در طول یک بعدازظهر پراندوه در ساحل شرقی ماندند. البته به دنبال مشکلاتی که در خدمات وب آمازون(AWS)  اتفاق افتاد.
تعدادی از وب سایت های استرالیایی ، از جمله خدمات پخش زنده، شرکت های تحویل غذا و خروجی های اخبار در بعدازظهر روز یکشنبه در زمان محلی و پس از اینکه پلتفرم خدمات Cloud با مشکلات ارتباطی در سیدنی روبرو  شد، آفلاین شدند.
منطقه ی سیدنی در حال حاضر مورد حمله ی طوفان های بیشماری قرار گرفته است که باعث ایجاد سیل و قطع برق شده است، اما مشخص نیست که این عامل نیز نقشی در این قضیه داشته است.
سیدنی یکی از مناطق زیرساخت کلیدی AWS در اقیانوس آسیا و آرام و در کنار آن سئول، سنگاپور و توکیو محسوب می شود.
حالا زمان آن رسیده است که شما می توانید متوجه شوید که چه تعداد از وب سایت های استرالیایی میزبان AWS در سیدنی هستند. #aws#down Chris Mayer (@Chrismayer) June 5, 2016
وب سایت جدید Padestrian TV یکی از خروجی هایی بود که تحت تاثیر قرار گرفت. ونسا لورنس، رئیس تحریریه وبسایت، در مصاحبه با Mashable Australia اعلام کرد که این پس زمینه توسط AWS میزبانی شده بود و IT حدس می زند که طوفان ممکن است با این مسئله در ارتباط باشد.
پلتفرم پخش برنامه ی Stan همچنین در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به دنبال قطع AWS این شبکه نیز از کار افتاده است.
فروشنده ی خارجی ما AWS تایید کرده است که مشکلات ارتباطی Stan با توجه به قطعی برق در AWS بوده است. AWS و Stan در حال کار کردن برای باز گرداندن هرچه زودتر خدمات هستند. Stan . (@StanAustralia) June5 2016.
Foxtel هم با Foxtel play, Foxtel Go و وب سایت های Foxtel و پس از قطع شدن برخی از سرورهای آنلاین ما دچار مشکل شده بود. "این مسئله در توییتر اعلام شد." ، البته هنوز مشخص نیست که آیا AWS به وسیله ی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است، Foxtel به دنبال دریافت نظرات می باشد. همچنین خدمات تحویل غذای Menulog نیز به حالت آفلاین درآمده بود.

با توجه به مشکلات موجود در سرورهای آمازون ، وب سایت ما نیز در دسترس نیست. به دلیل این اختلال طولانی مدت عذرخواهی می کنیم و امیدواریم تا به زودی بازگردیم. pic.twitter.com/go9vojYZA7
Menulog (@Menulog) June 5, 2016
ابزارهای مالی برای استفاده های شخصی و حتی pocketbook نیز در توییتر اعلام کردند که به دلیل اشکالات فنی به وجود آمده در AWS در میان بسیاری از پلتفرم های آنلاین دیگر نیز در دسترس نیستند.
ما در وبسایت خود با مشکلاتی به دلیل اشکالات فنی به وجود آمده در محدوده ی وسیع سیدنی و خدمات وب آمازون روبرو شده ایم. زمانی که دوباره بازگشتیم، به همه اطلاع خواهیم داد.
Pocketbook (@getpocketbook) June 5, 2016
ممکن است به دلیل طوفا سیدنی با سایت AO خود با مشکل روبرو شده باشید. مشکلاتی برای سرور AWS  آمازون به وجود آمده است.
Associstion Online (@Association Online) June 5, 2016
خدمات هاست آمازون سیدنی همچنان از کار افتاده است، امیدواریم که به زودی بتوانیم این مشکل را حل کنیم. به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.
TryBooking (@Trybookin) June5, 2016
داشبورد خدمات بهداشتی AWS نیز به نشان دادن مشکلات ارتباطی در محدوده ی سیدنی در پایگاه داده های خدمات رسانی cloud خود پرداخت.
یکی از سخنگویان آمازون همچنین اشاره کرد تا برای کسب آخرین اطلاعات در مورد مشکل به وجود آمده به داشبورد مراجعه کنند. او نتوانست با قطعیت عنوان کند که خدمات مورد نظر در چه زمانی به حالت عادی باز خواهند گشت، و یا دلیل آن چه بوده است.
او اعلام کرده است که " ما می توانیم تایید کنیم که نمونه های بسیاری  با مشکل قطعی برق در محدوده ی AP-SOUTHEAST-2 روبرو شده اند. میزان خطاها برای EC2 APIs افزایش پیدا کرده است و راه اندازی EC2 جدید در میان سایر مناطق در دسترس با موفقیت روبرو بوده است."
این سخنگو قادر به تایید این مسئله نبوده است که آیا " رویداد قطع برق" بدین معناست که AWS با قطعی روبرو بوده است یا خیر. اما در ساعت 5.31 بعدازظهر، AEST ، در داشبورد، پس از یک به روزرسانی عنوان شده است که برق در " محدوده های در دسترس تاثیر گذار"  بازگشته است و این شرکت بر روی بازگرداندن هر چه سریعتر این ارتباط کار می کند.

برچسب هاAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده