گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ بهمن

حتماً می‌دانید که توییتر در رابطه با فعالیت‌های صوتی و تصویری زنده تصمیمی جدی را با شروع امضای قراردادهای مسابقات راگبی تنها برای کاربران فرانسوی، اتخاذ کرده است. این شرکت اعلام کرده است که 4 مسابقه‌ی آتی تیم ملی فرانسه را در تورنمنت میان شش کشور به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.
معامله‌ی جدید Twitter به این معنا است که می‌توانید 4 مسابقه تیم ملی فرانسه از سری مسابقات 6 جانبه‌ی ملت‌ها را تماشا کنید. این رقابت‌ها با دیدار میان فرانسه و اسکاتلند در ساعت 3:50 بعدازظهر به‌وقت فرانسه، آغاز خواهد شد؛ آن‌هم تنها با سر زدن به سایت 6nations.twitter.com.
در پشت‌صحنه، Twitter با تلویزیون فرانس، شبکه تلویزیونی فرانسوی که پوشش مسابقات را بر عهده دارد، همکاری می‌کند. Twitter حق پخش زنده‌ی آن مسابقات را خریداری کرده است اما تنها کاربران در فرانسه می‌توانند که این مسابقات را به‌طور زنده و از طریق Twitter تماشا کنند.
شما هم‌اکنون می‌توانید این مسابقات را از طریق وب‌سایت تلویزیون فرانس مشاهده کنید. اما همچنین می‌توانید بر روی Twitter و با استفاده از تایم‌لاین آن نیز در کنار ویدیو پلیر تجربه‌ی متفاوتی را داشته باشید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که با کمک اپلیکیشن Twitter بر روی تلویزیون‌های Apple و دستگاه‌های موبایل خود نیز به تماشای مسابقات بنشینید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه